Každý měsíc nové trenky. Značka spodního prádla Styx spouští předplatné

Česká značka spodního prádla Styx zavádí možnost předplatného. Zákazníkům každý měsíc dorazí nový balíček trenek s nejrůznějšími vzory, a nemusí se tak starat o jejich objednávání a výběr.

„V USA a západní Evropě je forma předplatného stále populárnějším formátem, rozhodli jsme se ji proto nabídnout také českým zákazníkům. Při objednávce si mohou vybrat délku zasílání předplatného na 3, 6 nebo 12 měsíců. Každý třetí měsíc obdrží navíc ponožky Styx jako dárek, poštovné je zdarma,“ představuje novinku Adam Rožánek, spolumajitel značky Styx.

„Na výběr je sportovní či klasická guma. Zákazník si při první objednávce také zvolí velikost, která mu bude chodit automaticky, ale může ji kdykoliv změnit. To přijde vhod například po Vánocích či naopak při jarním hubnutí,“ řekl.

Cena předplatného na tři měsíce je 1 199 Kč, na šest měsíců 2 299 Kč, na dvanáct měsíců 4 499 Kč.

„Rozlišovacími prvky trenek značky Styx je vždy originální design a kvalitní materiály. Od samotné látky, potisku, přes gumu až po pečlivý výběr nití. A také zlaté ručičky českých švadlen. Portfolio produktů je velice široké, samozřejmostí jsou propracované střihy, příjemný materiál a bohaté spektrum barev a vzorů,“ dodává Adam Rožánek

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen