Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Každý měsíc nové trenky. Značka spodního prádla Styx spouští předplatné

Česká značka spodního prádla Styx zavádí možnost předplatného. Zákazníkům každý měsíc dorazí nový balíček trenek s nejrůznějšími vzory, a nemusí se tak starat o jejich objednávání a výběr.

„V USA a západní Evropě je forma předplatného stále populárnějším formátem, rozhodli jsme se ji proto nabídnout také českým zákazníkům. Při objednávce si mohou vybrat délku zasílání předplatného na 3, 6 nebo 12 měsíců. Každý třetí měsíc obdrží navíc ponožky Styx jako dárek, poštovné je zdarma,“ představuje novinku Adam Rožánek, spolumajitel značky Styx.

„Na výběr je sportovní či klasická guma. Zákazník si při první objednávce také zvolí velikost, která mu bude chodit automaticky, ale může ji kdykoliv změnit. To přijde vhod například po Vánocích či naopak při jarním hubnutí,“ řekl.

Reklama

Cena předplatného na tři měsíce je 1 199 Kč, na šest měsíců 2 299 Kč, na dvanáct měsíců 4 499 Kč.

„Rozlišovacími prvky trenek značky Styx je vždy originální design a kvalitní materiály. Od samotné látky, potisku, přes gumu až po pečlivý výběr nití. A také zlaté ručičky českých švadlen. Portfolio produktů je velice široké, samozřejmostí jsou propracované střihy, příjemný materiál a bohaté spektrum barev a vzorů,“ dodává Adam Rožánek

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)