Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kaufland se stal generálním sponzorem Kladna. „Může nám pomoci do extraligy,“ říká Jágr

Prvoligový hokejový klub Rytíři Kladno uzavřel spolupráci se společností Kaufland. Obchodní řetězec se stal jeho novým generálním partnerem.

Vedle A-týmu bude Kaufland na úrovni generálního partnera podporovat i mládež. „Každá podpora klubu je důležitá a partnerství s předním obchodním řetězcem je pro nás velice významné. Generální partner nám  může výrazně pomoci s postupem do extraligy,“ těší hrajícího majitele klubu Jaromíra Jágra, pro kterého je nové spojenectví také velkou motivací do budoucna. „Pokud postoupíme, Kaufland za námi bude stát minimálně čtyři roky.“

Kaufland vedle Rytířů spolupracuje také s českou reprezentací mužů, žen, mládeží i para hokejisty. Zároveň je generálním partnerem projektu Pojď hrát hokej a partnerství uzavřel i s Tipsport extraligou. „Spolupráce s Rytíři je pro nás atraktivní v tom, že chceme pomoci tradičnímu hokejovému klubu k návratu mezi elitu. Víme, jaké úsilí vynakládá legendární Jágr a jeho tým pro to, aby se to povedlo. Jsme přesvědčeni, že Kladno by mělo patřit do extraligy,“ uvedl Stefan Hoppe, generální ředitel Kauflandu.

Reklama
Know

Hokejoví Rytíři neměli generálního partnera od roku 2014. „Nesmírně si podpory Kauflandu vážíme. O to víc, že nás tato silná společnost začala podporovat v současné nelehké době. Klub má k tomuto obchodnímu řetězci blízký vztah už delší dobu. Nejen kvůli projektům, na kterých se podílel Jaromír Jágr, ale třeba i díky pomoci, kterou poskytl klubový nadační fond Knights Foundation kladenské pobočce během první vlny pandemie koronaviru,“ vzpomínal tiskový mluvčí klubu Lukáš Jůdl na dodávku roušek, dezinfekcí a dresů pro zaměstnance pro nového generálního partnera Rytířů.

Rytíři chtějí i nadále pracovat na rozvoji svých akademických týmů a za cíl si kladou neustálé vylepšování zázemí pro mládež, ze které mají vzejít další Jágrové, Kaberleové, Noví, Paterové, Procházové či Pospíšilové.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)