Spoty „Víme, co máme“ představují top výrobce z obranného průmyslu

Cílem nové kampaně „Víme, co máme“ z dílny ministerstva obrany (MO) je přiblížit veřejnosti kapacity českého obranného průmyslu. Na sociálních sítích MO bude postupně představeno devět klíčových firem, které dodávají své produkty například i českou armádu. 

Každý stát se v případě krize opírá především o svůj domácí průmysl. Ten český obranný je přibližně z 90 procent exportní. „V případě obranného průmyslu nejde jen o ekonomiku. Jedná se o strategické sektory s přímou návazností na obranyschopnost státu,“ říká Náměstek sekce průmyslové spolupráce MO Tomáš Kopečný, který jednotlivými spoty českých značek provází.

Pilotní série videí vznikla ve spolupráci s největšími výrobci, kteří jsou sdruženi v Sekci obranného průmyslu Hospodářské komory ČR (například AERO, Tatra, Meopta, ERA, Sellier, Ray Service). Vznik jednotlivých spotů zafinancovaly přímo uvedené firmy. Kampaň nazvaná: „Víme, co máme“ odkazuje na armádní hesla: Víme, co chceme a Víme, co umíme. Myšlenka vytvořit sérii videí vznikla době jarní vlny koronaviru. 

Podle Kopečného je záměr pokračovat v tvorbě podobných produktů na propagaci. „Cílem je představit nejen celé firmy, ale přímo i konkrétní výrobky, které jsou něčím unikátní či specifické v rámci budování nové značky Víme, co máme.“ 

Další formou podpory českých firem bude nově vznikající Agentura pro mezivládní obrannou spolupráci. Ta by měla vzniknout k 1. lednu 2021. Pomáhat má především s akvizicemi uzavíranými formou vláda-vláda.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist