Výrobce reklamního textilu a pracovních oděvů Adler Czech od 1. prosince mění název na Malfini. Původní název nesl od svého založení v roce 1999.
„Na úspěšně dokončeném rebrandingu značek, který se dotkl nejen evropských zákazníků, ale také asijských obchodních partnerů, jsme si ověřili sílu, velikost, stabilitu i význam naší společnosti. Tento pozitivní výsledek nyní využíváme k završení tak významné změny, jakým je nový název firmy,“ říká k přejmenování společnosti její statutární ředitel Radek Veselý. Druhým faktorem je rovněž obchodní rozvoj českého výrobce reklamního textilu na západní trhy, který brzdí legislativní procesy ve vlastnictví ochranných známek konkurenčních společností.
Společnost s novým názvem MALFINI, a.s. má podle zástupců firmu určité výhody díky stabilnímu charakteru loga – typicky černé siluetě orla, která zůstává, druhým faktorem je obchodní model B2B.
„Průzkumem mezi zákazníky jsme si ověřili, že především symbol orla je pro ně synonymem kvality našich produktů i služeb,“ vysvětluje marketingová ředitelka firmy Martina Weberová.
„Navíc už při rebrandigu značek byl intenzivně komunikován překlad obou slov adler a malfini jako zajímavá jazyková hříčka: oba výrazy lze do češtiny přeložit jako orel. Zatímco adler je z němčiny, slovo malfini znamená orla v kreolštině. Firma tak může směle transformovat slogan své první kampaně Značka se mění, orel zůstává na Název se mění, orel zůstává a roztáhnout křídla do světa,“ uvádí Malfini v tiskové zprávě.