Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dara Rolins prodává vonné svíčky v Globusu. „Pečlivě jsem spolupráci rozmýšlela“

Globus poprvé ve své 24leté historii oslovil známou osobnost, aby prodával její produkty. Letošní podzim tak zákazníci mohou koupit v hypermarketech svíčku jménem Lola, kterou spoluvytvářela a vtiskla jí svou novou značku Vermi Dara Rolins.

Vonných svíček Vermi, na kterých se podílela zpěvačka a influencerka Dara Rollins, se podle obchodního řetězce prodaly vyšší stovky. Mezi kamennými obchody má Globus k prodeji exkluzivitu. „Obě naše značky se k sobě velmi dobře hodí. Již nyní víme, že naši zákazníci luxusní svíčku známé osobnosti kupují jako dárek někomu blízkému k Vánocům,“ řekla Lutfia Volfová, vedoucí externí komunikace Globus. Podle jejích slov nejde o paradox. „Ač jsme hypermarket, veškerá naše nabídka je na vysoké úrovni,“ dodala Lutfia Volfová.  

Ručně vyráběná svíčka z rostlinných vosků hoří až 50 hodin a prostor má provoněn jasmínem, kosatcem, růží, santalovým dřevem či hřejivou ambrou.

Reklama
Know

„Zásadně podporuji jen firmy, které dobře znám a jejichž produkty sama používám. Na Globusu je mi sympatické, že je rodinnou firmou s více než 100letou historii. Líbí se mi jejich filozofie, vztah k zaměstnancům i k životnímu prostředí. Pečlivě jsem se rozmýšlela, s kým budu v rámci Vermi by Dara spolupracovat a jsem ráda, že je to mezi jinými právě Globus,“ vysvětlila spojení Dara Rolins.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)