Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Český rozhlas opět prodlužuje lhůtu pro přihlášky do reklamního tendru

Původní deadline 5. listopadu pro přihlášky do tendru České rozhlasu (ČRo) na marketingové služby v hodnotě 95 milionů korun se posouvá už podruhé, tentokrát na 16. listopadu 2020.

„O zakázku je na trhu poměrně velký zájem. Od potenciálních uchazečů nám přišly další dotazy k zadávací dokumentaci. Z tohoto důvodu jsme byli nuceni termín pro podání nabídek ještě jednou posunout,“ říká tiskový mluvčí ČRo Jiří Hošna.

Šéf AKA Marek Hlavica už dříve řekl, že v případě tak velké zakázky není nic neobvyklého, že se vyskytnou doplňující dotazy.

Reklama
Know

Aktuální tendr Český rozhlas vyhlašuje už podruhé. V letních měsících o něj nebyl dostatečný zájem. Z trhu navíc zaznívají hlasy, že je připraven na míru agentuře Proximity Prague. V tomto duchu se například vyjádřili CEO Ogilvy Ondřej Obluk a Marek Slezák ředitel Boomerang Communication.

ČRo se proti výtkám ohradil a jeho mluvčí zdůraznil, že zakázku veřejnoprávní médium konzultovalo s certifikovaným poradcem AKA (Asociace komunikačních agentur – pozn. red.) Markem Buchtou. Podle Marka Hlavici to ale nepředstavuje plnohodnotné posouzení samotné AKA. „Proto jsem ani účast v tendru nemohl členů AKA aktivně doporučit,“ řekl Hlavica.

Agenturní náklady na tendr odhadují komunikační a marketingoví odborníci na půl milionu korun.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu