Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Česká televize získala za vzdělávací projekty ocenění TOP odpovědná firma

Česká televize díky svým vzdělávacím projektům, které spustila v době epidemie koronaviru, zvítězila v kategorii „Firma pomáhající okolí – Anti-COVID počin“. Porota sedmnáctého ročníku ocenění TOP Odpovědná firma ocenila rychlost realizace, zapojení odborných organizací a učitelů i ulehčení nastalé situace. Česká televize zvítězila v konkurenci 60 společností a 125 strategií.

„Česká televize velmi rychle zareagovala na situaci zavřených škol a využila naplno své možnosti a potenciál k podpoře a rozvoji vzdělanosti a ulehčení nastalé situace. Vzdělávacími aktivitami pomohla nejen velkému množství rodičů, kteří byli nuceni ze dne na den stát se mimo jiné domácími učiteli. Velmi cením zapojení odborných organizací a učitelů, rychlou reakci a proaktivní přístup zaměstnanců ČT, možnost čerpat inspiraci a videa pro učitele i později a naprosté využití možností veřejnoprávního média,“ odůvodnila ocenění porota skládající se z pětapadesáti nezávislých osobností z akademické sféry, médií, z neziskového a komerčního sektoru.

Při celorepublikovém uzavření škol během jarní epidemie covid-19 spustila Česká televize řadu mimořádných vzdělávacích projektů, aby usnadnila domácí vzdělávání žákům, rodičům i učitelům. Pět dní po vyhlášení nouzového stavu začala ČT živě vysílat pořad UčíTelka. Následovalo spuštění odpoledního pásma pořadů pro žáky druhého stupně Odpoledka a relace Škola doma s cílem pomoci studentům, kteří se připravují na přijímací zkoušky na střední školy nebo víceletá gymnázia.

Reklama
ČEZ

V dubnu byl pak v reakci na mimořádnou situaci v předstihu před plánovaným termínem spuštěn webový portál ČT edu, který nabízí tisíce volně dostupných vzdělávacích videí pro učitele, žáky i jejich rodiče pokrývající přes třicet předmětů od biologie po zeměpis.

TOP Odpovědná firma 2020 je určené firmám všech velikostí a oboru působení, zdrojem unikátních dat pro rozvoj firemních strategií a projektů i nenahraditelnou inspirací a příkladem dobré praxe v udržitelnosti a společenské odpovědnosti firem. Česká televize cenu obdržela již v roce 2016 za projekt benefičních speciálů a stala se tak vůbec prvním médiem, které ji získalo.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)