Česká televize získala za vzdělávací projekty ocenění TOP odpovědná firma

Česká televize díky svým vzdělávacím projektům, které spustila v době epidemie koronaviru, zvítězila v kategorii „Firma pomáhající okolí – Anti-COVID počin“. Porota sedmnáctého ročníku ocenění TOP Odpovědná firma ocenila rychlost realizace, zapojení odborných organizací a učitelů i ulehčení nastalé situace. Česká televize zvítězila v konkurenci 60 společností a 125 strategií.

„Česká televize velmi rychle zareagovala na situaci zavřených škol a využila naplno své možnosti a potenciál k podpoře a rozvoji vzdělanosti a ulehčení nastalé situace. Vzdělávacími aktivitami pomohla nejen velkému množství rodičů, kteří byli nuceni ze dne na den stát se mimo jiné domácími učiteli. Velmi cením zapojení odborných organizací a učitelů, rychlou reakci a proaktivní přístup zaměstnanců ČT, možnost čerpat inspiraci a videa pro učitele i později a naprosté využití možností veřejnoprávního média,“ odůvodnila ocenění porota skládající se z pětapadesáti nezávislých osobností z akademické sféry, médií, z neziskového a komerčního sektoru.

Při celorepublikovém uzavření škol během jarní epidemie covid-19 spustila Česká televize řadu mimořádných vzdělávacích projektů, aby usnadnila domácí vzdělávání žákům, rodičům i učitelům. Pět dní po vyhlášení nouzového stavu začala ČT živě vysílat pořad UčíTelka. Následovalo spuštění odpoledního pásma pořadů pro žáky druhého stupně Odpoledka a relace Škola doma s cílem pomoci studentům, kteří se připravují na přijímací zkoušky na střední školy nebo víceletá gymnázia.

V dubnu byl pak v reakci na mimořádnou situaci v předstihu před plánovaným termínem spuštěn webový portál ČT edu, který nabízí tisíce volně dostupných vzdělávacích videí pro učitele, žáky i jejich rodiče pokrývající přes třicet předmětů od biologie po zeměpis.

TOP Odpovědná firma 2020 je určené firmám všech velikostí a oboru působení, zdrojem unikátních dat pro rozvoj firemních strategií a projektů i nenahraditelnou inspirací a příkladem dobré praxe v udržitelnosti a společenské odpovědnosti firem. Česká televize cenu obdržela již v roce 2016 za projekt benefičních speciálů a stala se tak vůbec prvním médiem, které ji získalo.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Oneplay