Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Camel je nejdůvěryhodnější značkou tabákových výrobků, Božkov alkoholu

Pokud si mají čeští dospělí spotřebitelé vybrat mezi tabákovými výrobky, nejvíce důvěřují značce Camel. V případě alkoholický výrobků to byl Božkov. Vyplývá to z průzkumu společnosti Nielsen mezi 4 000 spotřebiteli, kteří měli napříč různými kategoriemi produktů vybrat ty značky, kterým důvěřují nejvíce.

„Pro globální značku je zisk tohoto titulu tím nejlepším oceněním, protože pochází přímo od dospělých spotřebitelů. Jsme nesmírně vděční našim spotřebitelům, že značce Camel udělili toto ocenění znovu i v roce 2020,“ říká Idil Yasa, generální ředitelka Japan Tobacco International Česká republika.

„Se svou hlubokou historií má Camel na co navazovat, přesto se neustále rozvíjí a zůstává jednou z mála globálních značek, které úspěšně odolávají zubu času a jsou stále aktuální a odpovídají na očekávání dnešních dospělých kuřáků. O kvalitu našich produktů se staráme a budeme starat s maximální péčí. Jedinečná chuť našich výrobků je tím, co bude Camel i nadále odlišovat od ostatních tabákových značek,“ dodává Idil Yasa.

Reklama
ČEZ

Japan Tobacco International se během letošního roku stala druhou největší tabákovou společností na českém trhu s tržním podílem přes 24 %.

V kategorii alkohol již popáté obsadila první příčku česká značka Božkov. „Vážíme si toho, že do nás spotřebitelé i nadále vkládají svou důvěru. Ocenění je pro nás důkazem úspěšné práce, ale zároveň i závazkem, abychom i v dalších letech nabízeli skvělé produkty jako doposud,“ komentuje Michal Jakl, Group Brand Manager značky Božkov.

„Jsme moc rádi, že jsme titul Nejdůvěryhodnější značky i po několikáté obhájili a za to bych chtěl tímto našim spotřebitelům poděkovat,“ dodává Michal Jakl.

Mezi balenými vodami uspěla Magnesia, čistícími prostředky Savo a mezi čokoládovými cukrovinkami Orion.

Ocenění „Důvěryhodné značky“ organizuje společnost Atoz Marketing Services. O vítězích rozhodují zákazníci oslovení výzkumnou agenturou Nielsen Czech Republic. O své preference se s ní podělilo 4 000 spotřebitelů vybraných jako reprezentativní vzorek pro Českou republiku. Celkem se spotřebitelé rozhodovali mezi téměř 700 značkami ve více než 70 kategoriích. Rozhodující pro zařazení jednotlivých značek mezi deset nominovaných v každé kategorii byla výše jejich prodejů. Letos se v České republice konal již 6. ročník.  

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)