Božkov představuje dvě novinky: podpoří je televizní kampaní na Nově

Božkov Republica, značka společnosti Stock Plzeň – Božkov, uvádí dvě novinky v kategorii rumů a vodek. Jedná se o vodku z cukrové třtiny a rumový elixír Božkov Republica Espresso. S produkty firma přichází u příležitosti oslavy 100 let od vzniku značky Božkov a jejich prodej podpoří televizní kampaň, kterou doplní aktivace v retailu a později v gastro provozech.  

Čistě produktová kampaň startuje 26. října na TV Nova, tentokrát bez herce a zpěváka Jiřího Macháčka. Známá tvář značky je nyní k vidění v imagové televizní a online kampani „Plachetnice“, která potrvá do 22. listopadu a zastřešuje významné výročí.

Sto leté výročí odkazuje na rok 1920, kdy  Lionello Stock koupil palírnu v plzeňském Božkově. Jinak její historie sahá do roku 1884. Řada rumů Božkov Republica je oslavou prvorepublikových hodnot. 

Detaily kampaně

  • Mediamix: TV (TV Nova pouze)/online 
  • On air: 26/10 – 20/12 2020 
  • Stopáž: Vodka z cukr. třtiny: 20 s / Espresso rumový elixír: 15 s 
  • Mediální agentura: Zenith  
  • Kreativní agentura: Made by Vaculik  
  • Produkční agentura: Iscream  
  • Producent: Tomáš Hodboď/Matěj Chlupáček 
  • Kamera/Režie: Martin Douba/Matěj Chlupáček 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)