Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Božkov představuje dvě novinky: podpoří je televizní kampaní na Nově

Božkov Republica, značka společnosti Stock Plzeň – Božkov, uvádí dvě novinky v kategorii rumů a vodek. Jedná se o vodku z cukrové třtiny a rumový elixír Božkov Republica Espresso. S produkty firma přichází u příležitosti oslavy 100 let od vzniku značky Božkov a jejich prodej podpoří televizní kampaň, kterou doplní aktivace v retailu a později v gastro provozech.  

Čistě produktová kampaň startuje 26. října na TV Nova, tentokrát bez herce a zpěváka Jiřího Macháčka. Známá tvář značky je nyní k vidění v imagové televizní a online kampani „Plachetnice“, která potrvá do 22. listopadu a zastřešuje významné výročí.

Sto leté výročí odkazuje na rok 1920, kdy  Lionello Stock koupil palírnu v plzeňském Božkově. Jinak její historie sahá do roku 1884. Řada rumů Božkov Republica je oslavou prvorepublikových hodnot. 

Reklama
ČEZ

Detaily kampaně

  • Mediamix: TV (TV Nova pouze)/online 
  • On air: 26/10 – 20/12 2020 
  • Stopáž: Vodka z cukr. třtiny: 20 s / Espresso rumový elixír: 15 s 
  • Mediální agentura: Zenith  
  • Kreativní agentura: Made by Vaculik  
  • Produkční agentura: Iscream  
  • Producent: Tomáš Hodboď/Matěj Chlupáček 
  • Kamera/Režie: Martin Douba/Matěj Chlupáček 

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)