Božkov Republica, značka společnosti Stock Plzeň – Božkov, uvádí dvě novinky v kategorii rumů a vodek. Jedná se o vodku z cukrové třtiny a rumový elixír Božkov Republica Espresso. S produkty firma přichází u příležitosti oslavy 100 let od vzniku značky Božkov a jejich prodej podpoří televizní kampaň, kterou doplní aktivace v retailu a později v gastro provozech.
Čistě produktová kampaň startuje 26. října na TV Nova, tentokrát bez herce a zpěváka Jiřího Macháčka. Známá tvář značky je nyní k vidění v imagové televizní a online kampani „Plachetnice“, která potrvá do 22. listopadu a zastřešuje významné výročí.
Sto leté výročí odkazuje na rok 1920, kdy Lionello Stock koupil palírnu v plzeňském Božkově. Jinak její historie sahá do roku 1884. Řada rumů Božkov Republica je oslavou prvorepublikových hodnot.
Detaily kampaně
- Mediamix: TV (TV Nova pouze)/online
- On air: 26/10 – 20/12 2020
- Stopáž: Vodka z cukr. třtiny: 20 s / Espresso rumový elixír: 15 s
- Mediální agentura: Zenith
- Kreativní agentura: Made by Vaculik
- Produkční agentura: Iscream
- Producent: Tomáš Hodboď/Matěj Chlupáček
- Kamera/Režie: Martin Douba/Matěj Chlupáček