Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Atmedia ustupuje od slev. Reklamní prostor zdraží v průměru o pět procent

Mediální zastupitelství Atmedia v příštím roce navýši ceny reklamního prostoru v průměru o pět procent. Podle oficiálního vyjádření tak reaguje na zvýšenou poptávku po reklamním prostoru.

I nadále Atmedia bude pokračovat ve stávající obchodní nabídce, která zahrnuje čtyři balíčky tematických TV stanic atmax, atadults, atchoice a atkids, zaměřené na dvě prodejní cílové skupiny. Nově bude od 1. ledna 2021 prodávat reklamní prostor také na Televizi Seznam. Zadavatelům TV reklamy umožní oslovit televizní diváky na celkem 28 tematických televizních stanicích.

„Neplánujeme zvyšování ceníkových cen, ale z důvodu větší poptávky i rozšíření počtu zastupovaných TV stanic budeme zadavatelům televizní reklamy poskytovat nižší slevy. V průměru tak dojde k navýšení reálných cen o 5 %,“ vysvětluje Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Reklama
Know

Klienti Atmedia budou i v následujícím roce vybírat ze dvou základních cílových skupin. Na CS 15–69 jsou zaměřeny obchodní balíčky atmax, atadults a atchoice, na CS 4–14 je to pak balíček atkids. „Přehledné rozdělení do jednotlivých obchodních balíčků umožňuje zadavatelům TV reklamy oslovit tu správnou skupinu diváků podle cíle reklamní kampaně. Například s balíčkem atmax zasáhnou velký počet diváků, zatímco s balíčkem atchoice efektivně osloví úzkou cílovou skupinu. Balíček atkids zase umožňuje oslovit rodiče s dětmi,“ popisuje Robert Martiška, Sales Director Atmedia.

Další změnu v obchodní nabídce pro rok 2021 představuje zvýšení minimálního počtu televizních stanic v obchodním balíčku atchoice z osmi na devět, a to díky rozšíření portfolia tematických televizních stanic o Televizi Seznam.

„Rozšiřování portfolia je naším dlouhodobým cílem. Budeme se na něj i nadále soustředit, abychom mohli ještě lépe uspokojit neustále rostoucí poptávku po reklamním prostoru,“ uvádí Michaela Vasilová.

Atmedia umožňuje klientům využít také další reklamní formáty od sponzorských vzkazů po product placement nebo teleshopping.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)