Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Alza a Liftago rozšiřují spolupráci do dalších měst. Fungují už na 12 místech

Alza.cz a logistická platforma Liftago rozšíří svou spolupráci, která umožňuje rychlejší doručování zboží, o Pardubice a Hradec Králové. Celkově tam službu mohou využívat obyvatelé ve 12 městech.

„Za více než 25 let svého působení na trhu se Alza stala uznávaným inovátorem na poli evropské e-commerce a neustále se snaží vylepšovat své služby, včetně rychlosti a kvality doručení,“ uvedl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz. „V Praze je díky spolupráci s Liftagem naše zboží dostupné zákazníkům v podstatě 24 hodin denně do 60 minut od objednání. Daří se nám ale doručovat i za 20 minut. V ostatních městech nám kooperace zase umožňuje doručovat i o víkendech,“ doplnil.

Obě firmy nyní společně pracují na rozšíření této služby do co nejvíce měst. „Maximální využití kapacit stávajících řidičů je logickým krokem v dalším rozvoji Liftaga. Proto se soustředíme na e-commerce, které jim zajišťuje doručování zakázek z jednoho z nejrychleji rostoucích odvětví,“ uvedl Ondřej Krátký, spoluzakladatel a výkonný ředitel firmy Liftago. „S Alzou jsme se během jediného roku dokázali z expresní přepravy rozvinout do více technologické spolupráce na hromadném a přesném doručování balíků, a zrychlujeme tak naplňování vizí obou společností. Dosud šlo o vytěžování volné kapacity kurýrů z odvětví taxi, ale k naplňování cílů udržitelné logistiky zboží i lidí se teprve dostáváme,“ dodal.

Reklama
MMcite

Alza.cz a Liftago v rámci služby nejvýhodnější doručení společně expedují objednávky v deseti městech. Po Brnu, Českých Budějovicích, Liberci, Plzni, Praze, Olomouci, Ostravě, Ústí nad Labem, Zlínu a Bratislavě se nyní otevře cesta k rychlému a ekologičtějšímu doručení objednaného zboží i pro obyvatele Hradce Králové a Pardubic. Pokud si zákazník objedná zboží do pěti hodin ráno, může je díky spolupráci s Liftagem ve všech zmíněných městech obdržet ve stejný den, a v Praze dokonce do hodiny.

Doručování pro Alzu vytížilo téměř 17 tisíc hodin řidičů. Zapojilo se 935 vozidel.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)