Allmedia4U se stala držitelem statutu Facebook Marketing Partner

Komunikační agentura Allmedia4U získala prestižní certifikát Facebook Marketing Partner, který nabízí společnost Facebook ověřeným agenturám. Díky partnerství získala Allmedia4U přístup k nadstandardním benefitům. Svým klientům tak nyní může nabídnout rozšířené analytické nástroje či například blueprint certifikace.

Certifikaci Facebook Marketing Partner udílí společnost Facebook za mimořádně kvalitní služby pouze ověřeným agenturám, mezi které se nově řadí i Allmedia4U. Získání prestižního statusu představuje ocenění za služby klientům na vysoce profesionální úrovni. Cenné partnerství zároveň nabízí mnoho benefitů, ze kterých bude profitovat Allmedia4U i samotní klienti. „Jedná se především o přístup k rozšířeným analytickým nástrojům, prioritní technické podpoře, odborným certifikacím či školením přímo od expertů Facebooku,“ popisuje benefity spolupráce digitální manažerka Viktorija Kudyn.

„Certifikace Facebook Marketing Partner si nesmírně vážíme a vnímáme ji jako potvrzení kvality našich služeb. V Allmedia4U si zakládáme na úzkém propojení digitálních aktivit a PR a věříme, že právě tento komplexní přístup je naší předností. Díky skvělému týmu, který se neustále rozrůstá, můžeme rozšiřovat naše specializace i portfolio klientů. Právě ti budou z nového cenného partnerství agentury se společností Facebook profitovat nejvíce,“ říká Tomáš Staněk, Managing Director agentury Allmedia4U.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk