Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

MÍSTO PRODEJE: Aktivace mícháním oleje

Odborníci hodnotí různé přístupy prodejců olivového oleje. Pasivní vystavení vs. zapojení zákazníka.

Heirloom Market

USA

Permanentní stojan na prodej olivového oleje umožňuje zákazníkům namíchat si vlastní směs oleje a balzamika. Po zvolení preferencí na displeji interaktivní stojan zákazníka odkáže na již připravenou směs nebo mu pomůže namixovat vlastní.

Annette Schulze

⭐⭐⭐⭐

Možnost namíchat si vlastní směs oleje a balzamika rozhodně ocení státy, v nichž je olivový olej ne‑ odmyslitelnou součástí každého jejich pokrmu. Vystavení je velmi inovativní a nabízí zákazníkovi neobyčejný zážitek. Po jednot‑ livých stranách vystavení mne zaujalo doplnění výrobků úzce souvisejících s olivovým olejem — těstoviny a čerstvé bylinky. Vše, co potřebujete k přípravě jednoduchého porkmu na jed‑ nom místě!

Linda Petrová

⭐⭐⭐⭐⭐

Kombinace balzamika a extra virgin olivového oleje třeba jen k namočení pečiva potřebuje opravdu dobře vybalancovat chuť. A vlastní „míchací centrum“ s digitálním návodem je skvělý způsob, jak zákazníky naučit vy‑ užívat produkty i jinak. Praktické řešení, v němž dává vestavěná technologie stoprocentně smysl. Vše je dobře rozloženo, po ruce, s důrazem na pohodlí zákazníka, displej je ve správném pohledo‑ vém úhlu. Hezký nápad a zážitek už při nakupování.

Primor

Brazílie

Společnost Alicorp přestavila nabídku olivových olejů na vaření i studenou kuchyni pomocí stojanu na koncích uliček čerstvých potravin a zeleniny. Stojan byl kombinací dřeva, kartonu, plastu a drátěných úchytů.

Reklama
ČEZ

Annette Schulze

⭐⭐⭐⭐

Dřevo skvěle podtrhuje a dopl‑ ňuje umístění stojanu na koncích uliček čerstvých potravin a zele‑ niny a působí tak čistě přírodním dojmem. Zvolila bych ale dekor dřeva olivového s tmavší barvou a výraznější kresbou. Stojanu bych také vytkla středový panel, který je sice skvělým designovým prvkem, ale zakrývá většinu vystavených produktů a ztěžuje odebírání zboží. Chválím použitý claim, který cílí na rodinu a oslo‑ vuje tak širokou škálu potenciál‑ ních zákazníků.

Linda Petrová

⭐⭐

Jediné, co stojí za zmínku, je umístění stojanu do komplemen‑ tární kategorie, jinak je to spíš promarněná šance něco o sobě říci. Otrocké opakování jediného sdělení nahoře, dole i na boku, bez emoce nebo jakýchkoli bene‑ fitů. Středový panel se zavěšený‑ mi oleji opticky i prakticky brání odebírání i doplňování zboží z re‑ gálu. Navíc o produktech na něm není ani zmínka — k čemu se hodí, jaké jsou výhody. Pokud nebudou stojan pravidelně doplňovat, pro‑ dá se odsud jen pár kousků.

Bonum Terrae

Řecko

Design stojanu značky produktů z oliv Bonum Terrae vychází z jejích obalů, které využívají motivů vázového malířství starověkého Řecka. Stojan na lahve ve tvaru stromu znázorňující sběr oliv je vyroben ze dřeva.

Annette Schulze

⭐⭐⭐⭐⭐

Tomuto sjednocujícímu designu v sekci olivových olejů nelze moc věcí vytknout. Skvěle vybrané zemité barvy, topper zavěšený od stropu přitahující pozornost  doplněn umělou zelení, která v zákazníkovi podpoří dojem o nabíce přírodního a kvalitního produktu. Nelze opomenout edukativní charakter vystavení, který je obsažen v poznámkách vedle jednotlivých olejů a hovoří o druhu výroby. Dubaj sama o sobě je městem velkolepých gest a překypuje pompézností. A přesně takový tento regálový branding je.

Linda Petrová

⭐⭐⭐⭐

Opravdu hezké věci nebývají složité ani překombinované. Vy‑ táhnout design z etiket a přizpů‑ sobit ho stojanu je chytré řešení. Nosič tak prodává nejen zboží, ale i značku. A podprahově mluví o extra virgin kvalitě a pro znalce oleje nepřímo i o chuti. Strom je viditelný z dálky, dává vystavení řád a sémioticky přita‑ huje pozornost. Celkový dojem je prostá solid‑ nost, ocenění rukodělné práce a hezky přehledně vystavený sortiment.

Carrefour

Dubaj

Sjednocení designu sekce olivových olejů v uličce olejů. Produkty jsou vertikálně i horizontálně rozděleny podle kvality. Po stranách jsou vysvětlivky týkající se druhu výroby.

Annette Schulze

⭐⭐⭐⭐⭐

Tomuto sjednocujícímu designu v sekci olivových olejů nelze moc věcí vytknout. Skvěle vybrané zemité barvy, topper zavěšený od stropu přitahující pozornost  doplněn umělou zelení, která v zákazníkovi podpoří dojem o nabíce přírodního a kvalitního produktu. Nelze opomenout edukativní charakter vystavení, který je obsažen v poznámkách vedle jednotlivých olejů a hovoří o druhu výroby. Dubaj sama o sobě je městem velkolepých gest a překypuje pompézností. A přesně takový tento regálový branding je.

Linda Petrová

⭐⭐⭐

Označení kategorií je vždy chvályhodné a tady udělali kus práce. Komunikačně mi osobně nesedí opakování druhů bez přidané hodnoty i na lištách. Zrovna tam je dobrá příležitost pojmy lépe vysvětlit – v okamžiku, kdy zákazník do regálu pro výrobek sahá. A boční stoppery využít spíše na nějakou emoci nebo příběh, třeba o procesu výroby více do hloubky.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)