Agentura Allmedia4U rozšiřuje svůj digitální tým. Vede ho Viktorija Kudyn

Komunikační agentura Allmedia4U rozšířila svůj digitální tým o tři nové členy. Vedoucím týmu se stala Viktorija Kudyn, která je v Allmedia4U již 4 roky. Veškeré digitální aktivity supervizuje partner Ondřej Hubatka. Nově získané kapacity agentura využije k expanzi svého portfolia klientů a podpoře nových specializací.

Stávající digitální tým se rozrostl o digitální specialistky Lucii Tomeškovou, Karolínu Koblížkovou a Elišku Beranovou. Allmedia4U vnímá rozšíření i navzdory koronavirové krizi jako významný úspěch. „I přes nestálou situaci na trhu, související především s koronavirem, se nám daří z hlediska oslovování a získávání nových klientů. Za poslední půlrok jsme jich získali celkem osm. U většiny z nich se spolupráce týká právě také digitálních služeb,“ dodává partner Allmedia4U Ondřej Hubatka. Podle jeho slov plánuje Allmedia4U svůj digitální tým rozšiřovat a nové kolegy hledat i do budoucna.

Dosud se digitální oddělení v Allmedia4U věnovalo tvorbě obsahu pro sociální sítě a blogy nebo management výkonnostních kampaní – nyní má svůj záběr rozšířit. „Plánujeme rozšířit naše portfolio především o inhouse tvorbu webů a SEO analýzu. Na spolupráci v těchto a řadě dalších oblastí se těšíme s novými i stávajícími klienty,“ dodává Viktorija Kudyn, digital manager. Mezi nové klienty se v Allmedia4U řadí mimo CrossCafe Yuzu, pro které agentura zařizuje výkonnostní kampaně a influencing, iniciativa pro podporu turismu v Itálii pod záštitou ENIT (Agenzia Nazionale del Turismo) nebo kosmetické výrobky Oslo Skin Lab.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia