Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Flema Awards: uspěly agentury Triad Advertising, WeDigital či PHD

Soutěž Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila vítěze 15. ročníku. Vítěze z 21 nominovaných kampaní vybrala odborná porota složena z řady odborníků z oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace.

Ve speciální kategorii Nejodvážnější počin stala kampaň na seriál HBO Bez vědomí, kterou připravila agentura Symbio pro HBO Europe. Cenu za nejlepší velkou kampaň získala Triad Advertising s prací pro Plzeňský Prazdroj a značku Gambrinus, který se rozhodl zrušit PET lahve. Triad rovněž uspěla také s kampaní pro Ikea podporující kvalitní spánek – Spánkoví hrdinové v oblasti nejlepšího využití digitálních médií.

Cenu Grand Prix obdržely agentury Oliver agency a Getlike za práci  #OciPrePlac pro organizaci Post Bellum upozorňující na téma extremismu na Slovensku. Zároveň získaly cenu za nejlepší malou kampaň. Cenu za nejlepší využití TV získala agentura Wavemaker s kampaní Horská záchranná služba pro Slovak Telekom.

Reklama
ČEZ

Vítězem v oblasti nejlepšího využití rádia se stala agentura PHD s kampaní 1000 způsobů, jak představit novou Octavii pro Škoda Auto. PHD uspěla rovněž v kategorii nejlepší využití engagementu s prací Nová Octavia od vaším palcem opět pro Škodu Auto a získala také cenu Inovativní autor. Ocenění Inovativní zadavatel pro změnu obdržela Škoda Auto. Plzeňský Prazdroj získal společně s agenturou WeDigital nejvyšší ocenění i v kategorii Nejlepší využití influencera. Influencery se stali přímo výčepní Plzeňského Prazdroje.

Seznam všech vítězů podle kategorií přinášíme níže v tabulce.

Název kampaněAgenturaZadavatelZemě
Nejlepší využití digitálních médií
IKEA – Spánkoví hrdinovéTriad AdvertisingIKEA Česká republikaCZ-SK
Nejlepší využití TV
Slovak Telekom – Horská záchranná službaWavemaker SlovakiaSlovak TelekomSK
Nejlepší využití rádia
Škoda Octavia – 1000 způsobů, jak představit novou OctaviiPHD (CZ)Škoda AutoCZ
Nejlepší využití influencera
Pilsner Urquell – Jak si vychovat své vlastní influenceryWeDigitalPlzeňský PrazdrojCZ
Nejlepší využití engagementu
Škoda Auto – Nová Octavia pod Vaším palcemPHD (CZ)Škoda AutoCZ
Nejlepší využití dat
KIA – Testovacie jazdy KIA a INRES Smart bannerDigilineKia SlovenskoSK
Nejlepší využití real-time marketingu
Škoda Octavia – 1000 způsobů, jak představit novou OctaviiPHD (CZ)Škoda AutoCZ
Nejlepší malá kampaň
Post Bellum – #OciPrePlacOliver agency / GetlikePost BellumSK
Nejlepší velká kampaň
Gambrinus – Pet stopTriad AdvertisingPlzeňský PrazdrojCZ
Nejodvážnější počin
HBO – Projev, který se nikdy nestalSymbioHBO EuropeCZ
Grand Prix
Post Bellum – #OciPrePlacOliver agency / GetlikePost BellumSK
Inovativní autor
PHD (CZ)
Inovativní zadavatel
Škoda Auto
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)