Výrobce městského mobiliáře mmcité má nové logo a vizuální styl z dílny Petra Babáka.
Vizuální styl má reagovat na vývoj, kterým společnost mmcité za dvacet let prošla. „Šli jsme cestou evoluce,“ popisuje přístup autor Petr Babák. „Zachovali jsme původní prvky a udělali vše přehlednější. Text vystoupil ze dvou teček a je viditelnější, důraz klademe na piktogramy výrobků. Oranžová barva – dnes již poznávací znamení mmcité – zůstala.“
Dvě m jako městský mobiliář, mmcité jako design pro města, obce, vesnice.
Značka má ve svém portfoliu městské lavičky, odpadkové koše, stojany na kola nebo přístřešky. Jednotným tématem všech návrhů je sjednocený vizuální a estetický styl a splnění funkčních a uživatelských požadavků.
V současné době má firma 37 světových zastoupení, a kromě mateřské základny mmcité, se sídlem v České republice, nabízí také vlastní designérské studio mmcité design vedené Davidem Karáskem, které spolupracuje s předními českými i zahraničními designery.
Firma za 25 let své existence získala řadu ocenění: například Good Design, Red dot Award, If Design award, EDIDA, Czech Grand Design. Produkty mmcité najdete v evropských velkoměstech jako je Praha, Londýn, Kodaň, Budapešť nebo Paříž, ale i v Severní a Jižní Americe.