Žijte jako Bosch, vyzývá v podzimní kampani výrobce spotřebičů

Domácí spotřebiče Bosch mění styl komunikace. Nové spoty mají představit hlavní benefity spotřebičů Bosch v rámci činností každodenního života.

Spoty nové mezinárodní kampaně podporují všechny produktové kategorie a jsou zaměřené na aktuální témata udržitelnosti a zdravého životního stylu. Cílem je vtipnou formou ukázat, jak domácí spotřebiče Bosch reagují na potřeby zákazníků, usnadňují jim každodenní život a pomáhají šetřit nejen čas, energii a vodu, ale i prací prostředky apod. Nové spoty v české i slovenské verzi budou důležitou součástí podzimní online i televizní kampaně Bosch.   

https://www.youtube.com/watch?v=XqvFQg3A7zg&feature=youtu.be
https://youtu.be/m_cl48NjLEk

Kampaň navazuje na spoty #LikeABosch (níže) mateřské společnosti Bosch, které byly zaměřené na IoT (Internet of Things) a řešení mobility. Nové spoty poprvé představují výhradně domácí spotřebiče Bosch a jejich inovativní funkce v souvislosti s konkrétními potřebami zákazníků. V České republice a na Slovensku zákazníci spoty uvidí v rámci intenzivní podzimní kampaně od druhé poloviny října 2020.

„Styl kampaně je velmi odlišný od toho, jak jsme doposud spotřebiče a jejich funkce komunikovali. Jsme proto velmi zvědaví na reakce zákazníků. V průběhu záři jsme připravili české a slovenské verze. Přeložit originální texty tak, aby byly krátké, výstižné, rýmovaly se a zároveň se dobře vyslovovaly, byl upřímně docela oříšek, stejně jako výběr interpreta. Ale podařilo se a výsledek předčil naše očekávání. Věříme, že se naše netradiční spoty a nová komunikace značky a produktů Bosch bude líbit,“ říká Radka Petrášková, Head of Marketing CZ&SK společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.

Části spotů, které ukazují spotřebiče napříč všemi kategoriemi – od vaření a mytí nádobí přes praní a sušení prádla až po tyčové mixéry a vysavače, je možné libovolně kombinovat a upravovat do různých délek a formátů. V angličtině vzniklo celkem přes 400 různých variant pro využití v televizi i všech typech digitálních kanálů.

V České republice a na Slovensku poběží kampaň od pondělí 12. října v televizi,  online médiích a na sociálních sítích. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Chatbot
Sluha
Odpovědnost

MAM Exkluzivně v časopise

Alex Dalman a Peter Gasston
Joah Santos
Digimedia 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410