Domácí spotřebiče Bosch mění styl komunikace. Nové spoty mají představit hlavní benefity spotřebičů Bosch v rámci činností každodenního života.
Spoty nové mezinárodní kampaně podporují všechny produktové kategorie a jsou zaměřené na aktuální témata udržitelnosti a zdravého životního stylu. Cílem je vtipnou formou ukázat, jak domácí spotřebiče Bosch reagují na potřeby zákazníků, usnadňují jim každodenní život a pomáhají šetřit nejen čas, energii a vodu, ale i prací prostředky apod. Nové spoty v české i slovenské verzi budou důležitou součástí podzimní online i televizní kampaně Bosch.
Kampaň navazuje na spoty #LikeABosch (níže) mateřské společnosti Bosch, které byly zaměřené na IoT (Internet of Things) a řešení mobility. Nové spoty poprvé představují výhradně domácí spotřebiče Bosch a jejich inovativní funkce v souvislosti s konkrétními potřebami zákazníků. V České republice a na Slovensku zákazníci spoty uvidí v rámci intenzivní podzimní kampaně od druhé poloviny října 2020.
„Styl kampaně je velmi odlišný od toho, jak jsme doposud spotřebiče a jejich funkce komunikovali. Jsme proto velmi zvědaví na reakce zákazníků. V průběhu záři jsme připravili české a slovenské verze. Přeložit originální texty tak, aby byly krátké, výstižné, rýmovaly se a zároveň se dobře vyslovovaly, byl upřímně docela oříšek, stejně jako výběr interpreta. Ale podařilo se a výsledek předčil naše očekávání. Věříme, že se naše netradiční spoty a nová komunikace značky a produktů Bosch bude líbit,“ říká Radka Petrášková, Head of Marketing CZ&SK společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Části spotů, které ukazují spotřebiče napříč všemi kategoriemi – od vaření a mytí nádobí přes praní a sušení prádla až po tyčové mixéry a vysavače, je možné libovolně kombinovat a upravovat do různých délek a formátů. V angličtině vzniklo celkem přes 400 různých variant pro využití v televizi i všech typech digitálních kanálů.
V České republice a na Slovensku poběží kampaň od pondělí 12. října v televizi, online médiích a na sociálních sítích.