Veronika Hořáková, která téměř sedm let pracuje pro Plzeňský Prazdroj, naposledy jako marketingová manažerka nových kategorií a ještě před tím působila ve společnosti PepsiCo jako senior brand manažerka sycených nealko nápojů, se v pivovaru stala šéfkou rozvoje obchodu.
Hořáková ve funkci nahradila Karla Krause, který v Plzeňském Prazdroji pracuje přes 16 let a který nyní přešel do mateřské společnosti Asahi Breweries Europe Group; bude mít na starosti vyhledávání, testování a zavádění nových digitálních technologií.
„Nákupní potřeby i zvyky lidí se mění čím dál rychleji, letos zvláště v souvislosti epidemií koronaviru. A právě zvládnutí změny nákupního chování spotřebitelů je klíčovým úkolem, na který se chci spolu se svým týmem zaměřit,“ říká ke své nové roli v Prazdroji Veronika Hořáková.
V nové pozici pomohou Hořákové její zkušenosti z působení v marketingu, kde se posledních pět let věnovala budování kategorie ciderů a výrazně napomohla růstu prodejů nealkoholického piva Birell. Před tím zastávala v Prazdroji pozice manažerky inovací a brand manažerky pro prémiové značky.
Hořáková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor mezinárodní vztahy, a před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala téměř deset let v nápojářské společnosti PepsiCo a zkušenosti má také z marketingu firmy Unilever.