Tylčerová vede centrální a agenturní obchod ve Vltava Labe Media

Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) jmenovala Zuzanu Tylčerovou obchodní ředitelkou pro centrální a agenturní obchod. Pozice vznikla s cílem jednotného přístupu při řešení potřeb klientů a agentur v online, časopisech i Deníku. František Olbert pak obsadil post obchodního ředitele pro regionální obchod.

Současně dojde na podzim k dokončení dlouhodobé reorganizace redakcí Deníku, která má za cíl výrazné posílení digitálních aktivit a větší zaměření novinářů na tvorbu obsahu. Šéfredaktorem Deníku zůstává Roman Gallo, regionální zpravodajství povede Petr Koděra, za nezpravodajský a komerční obsah bude zodpovídat Martin Nevyjel, novým šéfeditorem bude Tomáš Herman a nově vzniklý tým elitních reportérů povede Jan Klička. Za servisní a komunitní zpravodajství zodpovídá Alena Pancerová.

Za obsah a vedení časopisů i nadále zodpovídají z pozice produktových manažerů Lucie Frydecká (tituly Dům a zahrada, Glanc, Gurmet, Kondice, Kreativ, Story a Vlasta) a Pavel Traub (tituly Křížovkář, National Geographic Česko, NG Traveler, Překvapení, Receptář, TV magazín, TV mini, TV star, TV expres, Týdeník Květy).

Představenstvo společnosti zůstává beze změny v pětičlenném složení:

  • Vít Nantl, skupinový CEO a předseda představenstva,
  • Dominika Kalinová, místopředseda představenstva a skupinový CFO,
  • Petr Marek, výkonný ředitel divize Deník,
  • Jitka Afsahi, výkonná ředitelka divize časopisy,
  • Petr Bednář, skupinový CDO.
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia