Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) jmenovala Zuzanu Tylčerovou obchodní ředitelkou pro centrální a agenturní obchod. Pozice vznikla s cílem jednotného přístupu při řešení potřeb klientů a agentur v online, časopisech i Deníku. František Olbert pak obsadil post obchodního ředitele pro regionální obchod.
Současně dojde na podzim k dokončení dlouhodobé reorganizace redakcí Deníku, která má za cíl výrazné posílení digitálních aktivit a větší zaměření novinářů na tvorbu obsahu. Šéfredaktorem Deníku zůstává Roman Gallo, regionální zpravodajství povede Petr Koděra, za nezpravodajský a komerční obsah bude zodpovídat Martin Nevyjel, novým šéfeditorem bude Tomáš Herman a nově vzniklý tým elitních reportérů povede Jan Klička. Za servisní a komunitní zpravodajství zodpovídá Alena Pancerová.
Za obsah a vedení časopisů i nadále zodpovídají z pozice produktových manažerů Lucie Frydecká (tituly Dům a zahrada, Glanc, Gurmet, Kondice, Kreativ, Story a Vlasta) a Pavel Traub (tituly Křížovkář, National Geographic Česko, NG Traveler, Překvapení, Receptář, TV magazín, TV mini, TV star, TV expres, Týdeník Květy).
Představenstvo společnosti zůstává beze změny v pětičlenném složení:
- Vít Nantl, skupinový CEO a předseda představenstva,
- Dominika Kalinová, místopředseda představenstva a skupinový CFO,
- Petr Marek, výkonný ředitel divize Deník,
- Jitka Afsahi, výkonná ředitelka divize časopisy,
- Petr Bednář, skupinový CDO.