Týdeník Ekonom vychází od čtvrtka 1. října v nové podobě. Titulní strana opouští dosavadní typografické prvky, nově ji budou dominovat fotografie vybraných osobností. Ekonom zároveň přichází s několika obsahovými změnami. Zavádí novou rubriku Investice, v níž čtenáři získají ty nejpodstatnější informace z kapitálových trhů. V rubrice Technologie bude Ekonom přinášet aktuality ze světa techniky a vědy.
Rubrika Lifestyle by měla pomoci čtenářům skloubit práci a soukromý život. Ukázat jim možnosti sebevzdělávání a seberozvoje.
Do čela redakce týdeníku Ekonom se letos v únoru postavil Petr Kain: „Věřím, že díky nové tváři a obsahovým změnám bude Ekonom pro čtenáře vizuálně atraktivnějším, přehlednějším a pestřejším časopisem. A také časopisem užitečnějším, v němž lidé najdou ty skutečně důležité informace, které jim pomohou orientovat se v dnešním složitém světě,“ říká.
Rebranding značky podtrhuje nový claim „Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš“. Nová vizuální identita a zároveň i podpůrná komunikace mají týdeník zatraktivnit cílové skupině. Mediální mix kampaně, kterou zpracovala agentura VCCP, zahrnuje velkoformátové plochy v OOH, sponzorské spoty u vybraných pořadů České televize a displej reklamu na zpravodajských webech asociálních sítích.
Kampaň
Claim: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš
Klient: Economia a.s.
Značka: Ekonom
Nasazení od 1. 10
Mediamix: televize, online, tisk, rádio, out-of-home, event, PR, AR/VR
Kreativní agentura: VCCP Prague
Kreativní ředitel: Dejan Štajnberger
Account: Ondřej Fiala, Aneta Záhoříková