Týdeník Ekonom v nové podobě: „Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš“

Týdeník Ekonom vychází od čtvrtka 1. října v nové podobě. Titulní strana opouští dosavadní typografické prvky, nově ji budou dominovat fotografie vybraných osobností.  Ekonom zároveň přichází s několika obsahovými změnami. Zavádí novou rubriku Investice, v níž čtenáři získají ty nejpodstatnější informace z kapitálových trhů. V rubrice Technologie bude Ekonom přinášet​ aktuality ze světa techniky a vědy.

Rubrika Lifestyle by měla pomoci čtenářům skloubit práci a soukromý život. Ukázat jim možnosti sebevzdělávání a seberozvoje.

Do čela redakce týdeníku Ekonom se letos v únoru postavil Petr Kain: „Věřím, že díky nové tváři a obsahovým změnám bude Ekonom pro čtenáře vizuálně atraktivnějším, přehlednějším a pestřejším časopisem. A také časopisem užitečnějším, v němž lidé najdou ty skutečně důležité informace, které jim pomohou orientovat se v dnešním složitém světě,“ říká.

Rebranding značky podtrhuje nový claim „Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš“. Nová vizuální identita a zároveň i podpůrná komunikace mají týdeník zatraktivnit cílové skupině. Mediální mix kampaně, kterou zpracovala agentura VCCP, zahrnuje velkoformátové plochy v OOH, sponzorské spoty u vybraných pořadů České televize a displej reklamu na zpravodajských webech a​sociálních sítích.

Kampaň

Claim: Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš

Klient: Economia a.s.

Značka: Ekonom

Nasazení od 1. 10

Mediamix: televize, online, tisk, rádio, out-of-home, event, PR, AR/VR

Kreativní agentura: VCCP Prague

Kreativní ředitel: Dejan Štajnberger

Account: Ondřej Fiala, Aneta Záhoříková

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard