Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tvůrci Černoty plánují internetovou TV. Nabídne vlastní investigaci

Drogy v Praze, romské osady na Slovensku, domobrana či nelegální množírny. S těmito tématy přichází nový projekt nezávislé dokumentaristiky a investigativních reportáží VIZE. Na svůj rozjezd aktuálně vybírá finance na crowfundigové platformě Hithit.com.

Tvůrci audiovizuálního obsahu Martin Klesnil a Patrik Fiala, známí například z investigativního pořadu Černota či podcastu U Kulatého stolu, aktuálně nominovaného na Křišťálovou lupu, přichází po letech práce pro soukromá média s vlastním projektem nezávislé internetové televize. Ta se narozdíl od jiných internetových televizí, jako například DVTV či XTV, nebude zaměřovat na studiové rozhovory, ale na reportáže z terénu. Poptávka po těchto tématech je podle nich u diváků vysoká a velká komerční média ji dosud nedokázala uspokojit.

„Přicházíme na neprobádaný trh s mladistvým elánem i lety zkušeností díky předchozí tvorbě. Věříme, že i přes současnou všeobecně složitou situaci bude spuštění takto ambiciózního projektu diváky kladně přijato. Poptávka po audiovizuálním obsahu totiž roste a diváky nebaví sledovat pouze rozhovory, ale chtějí vidět i záběry z akce, být součástí tématu a měnit věci k lepšímu. My jim to nyní prostřednictvím našich reportáží můžeme nabídnout. Investigativní reportáže patří mezi časově i finančně nejnáročnější typy tvorby, proto teď spouštíme kampaň a věříme, že nás diváci podpoří,“ komentuje motivaci k založení nové internetové televize Martin Klesnil.

Reklama
Abovalve

Předchozí tvorba autorů, do které je možné zařadit několik pořadů pro Stream.cz a Televizi Seznam, nasbírala více než 50 000 000 zhlédnutí. Nyní si tvůrci dali za cíl posunout hranice investigativních tvorby u nás. Poté, co jejich pořady napomohly k prosazení novely na ochranu zvířat proti týrání, nebo vytvoření policejního týmu Krystal, který za svoji činnost zadržel více než 100 drogových dealerů, mají nyní políčeno na další společensky důležitá témata.

„Bohužel jsme kvůli určitým skutečnostem nemohli ve spolupráci se Seznamem nadále pokračovat. Věřím ale, že dokážeme oslovit jak naše stálé diváky, tak i novou cílovou skupinu a zformovat z ní diváckou základnu, která netoleruje porušování zákona a záleží jí na společnosti, ve které žije,”  říká Martin Klesnil.

Kromě investigativních reportáží počítá nově vzniklá internetová televize také s dokumenty zaměřenými na interesantní skupiny lidí a místa. Mezi již ohlášená témata patří několikadílný dokumentární seriál z romských osad na východě Slovenska, dokument o domobraně a vlastenectví nebo o profesionální skupině vyšetřující paranormální jevy.

Crowdfundingová kampaň potrvá od 20. října celý měsíc na platformě Hithit.com, kde si podporovatelé mohou vybrat z několika zajímavých odměn, jejichž zakoupením autorům přispějí na cestu za dosažením cílové částky pro úspěšnou realizaci projektu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)