Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tvář Twitche pomůže zviditelnit streamery. Soutěž proběhne 1. listopadu

Finále druhého ročnínku soutěže Tvář Twitche, za kterou stojí česká značka nutričních doplňků dopňků pro hráče Madmonq a výrobce herního hardwaru Alienware, je na programu 1. listopadu. Akce je příležitostí pro ty, kteří se chtějí věnovat streamování na plný úvazek.

Tvář Twitche je vůbec první lokální akce svého druhu určená pro takto specifickou cílovou skupinu. Ideou soutěže není jen podpořit vítěze novým hardwarem, ale hlavně mu pomoci získat nové diváky jeho živých vysílání a udělat jej známým v rámci komunity.

Loňského ročníkuse zúčastnilo přes 800 soutěžících a finále sledovalo přes 80 000 unikátních diváků. Vítězem se stal Patrik Turánský, na Twitchi vysílající pod nickem Patrikturi.

Reklama
MMcite

„Tvář Twitche mi umožnila povýšit zábavu na pravidelný zdroj příjmů. Je to skvělá možnost pro začínající streamery, jak o sobě dát vědět a splnit si svůj sen,“ komentuje svou loňskou účast Turánský.

V porotě Tváře Twitche 2020 zasednou výrazné osobnosti a ti největší streameři na české a slovenské scéně jako Vojtěch „Agraelus“ Fišar, Pavel „Herdyn“ Mikeš, Oldřich „ArcadeBulls“ Štěrba nebo Radek „Sterakdary“ Starý. Finále se odehraje 1. listopadu a výherce získá kompletní
studiové vybavení od Alienware v hodnotě stovek tisíc.

„Tvář Twitche je pro nás příležitost, jak propojit tvůrce obsahu na české a slovenské streaming scéně. Loňský ročník nám ukázal, že akce je velkým přínosem nejen pro výherce, ale vlastně pro všechny zúčastněné – streameři získají nové diváky a diváci zase objeví nové streamery. Jsme rádi, že jako značka můžeme pomoci budovat komunitu a přispět k rozvoji scény” , uzavírá Petr Andrýsek, jeden ze dvou zakladatelů a chief marketing
officer Madmonq.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)