Už příští týden se od 13. do 16. října uskuteční další ročník každoroční světové konference Content Marketing World. Tradičně se konala v Clevelandu a událost navštěvovaly téměř čtyři tisíce lidí, letos ovšem okolnosti event přesunuly do online prostředí.
Čistě virtuální konference bude mít ale vzhledem k časovým pásmům i svou evropskou verzi: Content Marketing World – The European Edition, o kterou se primárně stará Content Marketing Fast Forward (CMFF) v Amsterdamu a za český trh ji má na starosti Asociace Brand & Content Marketingu (ABCM).
V průběhu tří dní se formou talk show dostanou ke slovu odborníci na tvorbu obsahu, ať již ze skupiny kreativců, tak stratégů, a to z agenturní i klientské strany. Hovořit se bude také o trendech a vývoji za současné situace. Do programu jsou rovněž zařazeny vstupy z regionálních studií, v nichž budou promlouvat odborníci z jednotlivých trhů.
Na amsterdamském letišti
„Sestavujeme evropský panel, který bude moderovaný z amsterodamského letiště. Oslovujeme aktivně české experty v oboru, aby se ke mně připojili a mohli jsme tak prezentovat českou excelenci do zahraničí v rámci tohoto prestižního eventu. Jedná se o tři až šest lidí, které vyberu na základě zkušenosti s jejich prací. Vnímám tento projekt od května, kdy na něm pracuji, jako obrovský krok směrem z české kotliny a zároveň jako postupné plnění cílů, které byly součástí zakladatelských ambic ABCM,“ uvedla k přípravě akce Kateřina Borovanská, ředitelka ABCM a rovněž content marketingových cen Fénix (obojí powered by Freya).
Jeden z řečníků Jay Baer vyzývá k účasti ve vlastním videu a prozrazuje v něm i něco z programu, jehož hlavní hvězdou bude určitě zakladatel content marketingu jako disciplíny – Joe Pulizzi. Další osobnosti najdete v programu, vstupenky na třídenní program v hodnotě 99 eur lze rezervovat zde.