Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamní investice v médích táhne televize. Nejvíce propadla OOH

Hodnoty reklamního prostoru v médiích se meziročně snížily jen nepatrně, zejména díky televizi, jejíž sledovanost v době pandemie roste. Vyplývá to z meziročního srovnání prvních tří čtvrtletí, které zveřejnila společnost Nielsen Admosphere.  

Z pohledu mediatypů je na tom nejlépe televize, kde inzerenti ve sledovaném období utratili přes 41 miliard korun, což je meziročně o šest procent více. Ostatní mediatypy podle očekávání spíše klesly. Největší propad o 16 procent registruje společnost Nielsen Admosphere u OOH, dvojciferně klesla i tištěná média, o 14 procent.  

Růst televize je ještě patrnější při samostatném pohledu na měsíc září, kdy vykazuje meziroční růst hodnoty reklamního prostoru ve výši 13 procent.

Reklama
ČEZ

 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)