Reklama
Megaboard

Reklamní investice v médích táhne televize. Nejvíce propadla OOH

Hodnoty reklamního prostoru v médiích se meziročně snížily jen nepatrně, zejména díky televizi, jejíž sledovanost v době pandemie roste. Vyplývá to z meziročního srovnání prvních tří čtvrtletí, které zveřejnila společnost Nielsen Admosphere.  

Z pohledu mediatypů je na tom nejlépe televize, kde inzerenti ve sledovaném období utratili přes 41 miliard korun, což je meziročně o šest procent více. Ostatní mediatypy podle očekávání spíše klesly. Největší propad o 16 procent registruje společnost Nielsen Admosphere u OOH, dvojciferně klesla i tištěná média, o 14 procent.  

Růst televize je ještě patrnější při samostatném pohledu na měsíc září, kdy vykazuje meziroční růst hodnoty reklamního prostoru ve výši 13 procent.

 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále