Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

První business konference zaměřená na rostlinné produkty proběhne 12. října

V pondělí 12.10. se bude v konat historicky první ročník konference zaměřené čistě na rostoucí trend rostlinných produktů v Česku. Konferenci Plant-Powered Perspectives 2020 pořádá projekt Rostlinně a účast v programu už přislíbili hlavní hráči na trhu s rostlinnými produkty, například firmy Garden Gourmet, Lunter, polská společnost Jogurty Magda nebo European Institute of Technology.  

Součástí konference bude také prezentace nejnovějších tržních dat agentury Nielsen i soutěž startupů, v rámci které budou začínající firmy prezentovat své nápady před odbornou porotou. Kvůli epidemiologické situaci se konference bude konat pouze online. Je určená zejména zástupcům potravinářského průmyslu, segmentu pohostinství, malo i velkoobchodu, startupům, investorům, ale například také zástupcům masného průmyslu hledajícím nová řešení. 

Podle nejnovějších průzkumů preferuje bezmasou kuchyni už 10 procent mladých Čechů, flexitariánství je na vzestupu a celé dvě třetiny populace zaznamenaly, že v obchodech dochází k rozšiřování rostlinného sortimentu. 

Reklama
Know

„Konferenci pořádáme, protože cítíme poptávku ze strany společností po inspiraci a podpoře při vývoji a zavádění nových rostlinných produktů na trh. Pestrý program přinese odpovědi na otázky, zda jsou firmy dobře připraveny na novou vlnu zájmu o rostlinné výrobky, jak tyto výrobky co nejefektivněji zahrnout do svého portfolia, kde hledat inspiraci a trendy a co spotřebitelům na trhu nejvíce chybí. A navíc to bude i příležitost k vzájemnému seznámení a navázání spolupráce mezi jednotlivými účastníky a návštěvníky,“ říká o konferenci projektová manažerka Rostlinně Marianna Slováková. 

Účastníci konference:

Andrea Vozníková – Ve výzkumu trhu se pohybuje více než 18 let, nejvíce se věnuje rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a prodejním řetězcům (potraviny, drogerie, fast foody…). V agentuře NIELSEN zastřešuje oddělení spotřebitelského výzkumu pro ČR i SR. Je rovněž členkou výkonné rady POPAI/Shop! Global a Franšízingového klubu.

Jakub Lunter – pracuje jako business development director a člen správní rady v rodinné firmě Alfa Bio, která produkuje tofu a rostlinné pomazánky pod značkou LUNTER. V současnosti je Alfa Bio největším producentem tofu ve střední Evropě a misí firmy je přispět ke změně stravovacích návyků. Jakub má na starosti rozvoj prodeje na nových trzích.

Jana Dorčáková – Sedmým rokem vytváří časopis Horeka, který na českém trhu působí již 17 let a je určen profesionálům z pohostinství. Jana se také podílí na přípravě největšího kongresu Horeka 112 pro profesionály v HoReCa segmentu. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karolvě univerzitě v Praze. Kromě psaní ráda jí a mluví.

Libor Pozníček – Moderátor panelové diskuze a konzultant projektu Rostlinně s důrazem na restaurační kampaň. Ale taky fitness trenér a lektor, který pomáhá lidem zamilovat se do pohybu a rostlinné kuchyně.

Luboš Vidlička – Zakladatel a majitel mezinárodního frančízového řetězce Forky ́s nahlédl před asi 7 lety při podnikání pod pokličku masného a mlékárenského průmyslu, přehodnotil své stravování a začal jíst i s celou rodinou rostlinně. Okolí se mu za to smálo, jenže jemu se podařilo vybudovat podnik, o který se zajímá i svět.

Martin Kortus – Gastronomii vnímá jako něco, co se stále vyvíjí a vytváří nové možnosti seberealizace. Rostlinná kuchyně jako taková podle něj nabírá na všeobecné popularitě a dnes výrazně ovlivňuje nejen naše stravovací návyky, ale i gastronomii jako takovou. Posledních pět let působí ve škole vaření Laboratorio jako Head Chef. Již druhým rokem je patronem projektu Rostlinně a zapojil se také do mezinárodní iniciativy Chefs for Change International.

Martin Rozhoň – Založil a 18 let řídil miliardovou skupinu e-shopů Vivantis působící v několika zemích.Aktuálně investuje a pomáhá startupům – uLekare, Celostnimedicina.cz, Machavert, Econea, Scuk, Snuggs, VRGineers, Disivo, SatisMeter, Retino, Recruitis, Fabini, StartupYard, Mall Group…

Nikoleta Kováčová – alias Surová dcérka je dlouholetá blogerka a youtuberka, která se převážně věnuje etickému veganství, rostlinným receptům a netestované kosmetice. V uplynulém roce jste ji mohli zaznamenat jako autorku úspěšné kuchařky Slovegán. Aktuálně připravuje druhý díl.

Ondřej Panoš – Šéfkuchař Spojky Karlín, první flexitariánské restaurace v Česku. Před jejím otevřením také šéfkuchař(nejen) zahraničními turisty milovaného podniku Etnosvět. Mimo jiné patron projektu Rostlinně, který se neváhal zapojit do mezinárodní iniciativy Chefs for Change International.

Václav Liška – V roce 2003 stál u zrodu portálu Aukro.cz. Má více než 17 let zkušeností s řízením e-commerce projektů ve střední a východní Evropě. Zajímá se o investice do projektů se společenským a ekologickým přesahem.

Zuzana Magálová – věnuje se brand marketingu už téměř 10 let a po práci v spiritovém segmentu na značkách jako Becherovka a Absolut vodka na Slovensku spojila marketing se svou láskou k jídlu a i pomocí Garden Gourmet se snaží přesvědčit lidi, že veggie food je láska.

Zbyněk Haindl – Pracuje jako marketingový manažer potravin v Nestlé. Zabývá se trendy ve výživě, potravinách, zkoumá a analyzuje potřeby českých a slovenských spotřebitelů. V roce 2019 spolu s týmem na český trh (2020 na slovenský) uvedl novou značku Garden Gourmet. Jeho cílem je, aby si i Češi zamilovali Veggie Food a tak se veganské a vegetariánské potraviny a jídla staly pravidelnou součástí českých jídelníčků. 

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu