Světová reklamní soutěž Cresta Awards vyhlásila vítěze. Udělen byl rekordní počet cen: účastníci ze 41 zemí jich obdrží celkem 626, z toho osm Grand Prix.
Mezi mnoha oceněnými dominuje agentura AMV BBDO, přičemž čtyři Grand Prix dostala za kampaň #wombstories. Agentura tak se ctí navazuje na loňský úspěch kampaně Viva La Vulva.
Spoty Wombstories (Příběhy dělohy) pro značku Libresse režírovala vítězka Zlatého glóbu Nisha Ganatra. Hlavní dějová linka představuje osudy dvou žen: zatímco jedna touží po dítěti, ovšem zdravotní stav jí plány zásadním způsobem hatí, druhá se mateřství naopak snaží vyhnout. Na příkladech dalších osob jsou pak otevřena témata jako onemocnění endometriózou, menopauza či první menstruace. Reklama kombinuje záběry herců s grafickými animacemi, které přeneseně vykreslují stav dělohy dotyčné.
Dalšími držiteli Grand Prix jsou BETC Sao Paolo za firemní brožuru pro značku Puma, Heimat za design Voice of the Wall pro Cultural Heirs a Havas Madrid s kampaní Fieeld pro Santander Bank.
Nejvíce ocenění celkem nasbírala agentura Dentsu Tokyo (40), nejvyšší počt zlatých cen má pak Serviceplan z Mnichova (16). Mezi zeměmi vede Německo (79 cen), následuje USA (62) a Spojené arambské emiráty (57). Švédsko získalo 48 cena, Japonsko 47 a Velká Británie (46).
Agenturní sítí roku se stala BBDO Worldwide, agenturou roku AMV BBDO a nezávislou sítí roku je Serviceplan. Cena prezidenta poroty putovala do Dentsu. Speciální cenu poroty získaly kampaně Maurten Unofficial od Akestam Holst a Second Chance od Casanova McCann.