Členové Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar na valné hromadě pro příští dva roky zvolili nové předsednictvo. Předsedou se stal Ondřej Veis z NMS Market Research a místopředsedou Michal Ševera z Data Collect. Oba byli zvolení jednomyslně. Výkonnou ředitelkou zůstává Hana Huntová.
Veis a Ševera vystřídají dosavadní předsednictvo, Radka Jalůvku z Ipsos a Hanu Kloučkovou z Confess, kterým skončilo maximálně čtyřleté funkční období. Simar pod jejich vedením mimo jiné zorganizoval soutěž mladých výzkumníků Research Got Talent, provedl revizi standardů kvality a harmonizoval přístup k ochraně osobních údajů pro celý výzkumný obor.
Ševera plánuje rozvinout popularizaci oboru vůči respondentům a veřejnosti pod nedávno uvedenou značkou iniciativy „Pro výzkum“ a pracovat na širší nabídce služeb asociace i výzkumníkům a výzkumným organizacím, kteří se zatím členy Simar nestali. Veis chce upevnit a rozvinout pozici oboru výzkumu trhu, veřejného mínění a datové analytiky v digitalizovaném prostředí agilních platforem a datových řešení pro dynamicky se měnící ekonomiku a společnost.
Veis je spolumajitelem NMS Market Research, je členem Simar od roku 2004. Agentura působí ve středoevropském regionu a jihovýchodní Asii a svým klientům nabízí kompletní služby v oblasti výzkumu trhu šité na míru jednotlivým klientům.
Michal Ševera je ředitelem agentury Data Collect. Data Collect je členem Simar od roku 2017. Díky zkušenému týmu a vlastním výzkumným softwarovým nástrojům poskytuje agentura svým klientům prvotřídní telefonický sběr dat a online sběr dat v rámci celé EU.