Pražská Nemocnice sv. Kříže Žižkov od října 2020 mění styl komunikace. Cílem je se více otevřít veřejnosti a sdělit jí služby a benefity, které přináší jediná nemocnice na Praze 3.
„Procházíme proměnou. Majitel investuje do rozvoje zanedbané budovy a zároveň rozšiřujeme služby pro pacienty nejen z Prahy 3. To chceme veřejnosti v následujících měsících sdělovat, proto vzniká nová PR a marketingová koncepce,“ říká jednatel a ředitel Nemocnice Žižkov Mgr. Tomáš Krajník.
Tomáš Krajník, ředitel nemocnice
Radek Pešout, tiskový mluvčí
Novou komunikační koncepci připravuje PR Nest Media. „Připravujeme komplexní marketingové a PR kampaně, cílem je vybudovat povědomí o existenci nemocnice, službách a benefitech Nemocnice Žižkov. Chceme vytvářet příběhy a být partnerem médií při tvorbě jejich odborného a lifestylového obsahu,“ říká jednatel PR Nest Media Ing. Radek Pešout, který je i novým tiskovým a PR manažerem Nemocnice Žižkov.