Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nástěnný seznam úkolů v režii robota. Německý Hornbach zaujal muralem

Pro řetězec Hornbach v Německu vytvořila agentura Mediaplus ve spolupráci s Heimat Werbeagentur zajímavou OOH instalaci. 

V Drážďanech na stěně domu o rozloze 400 metrů čtverečních vznikl před zraky kolemjdoucích nový mural. Velkoplošnou malbu tvořil den po dni malý robůtek od společnosti Cromatics. Zavěšený na lanech a jezdící po stěně domu postupně den po dni na zeď nanášel seznam úkolů, který byl motivem v rámci kampaně „Zdá se to nemožné, dokud to neuděláš“.

Podobný seznam si ostatně lidé běžně dělávají doma. Někdy však těch úkolů bývá tolik, že člověk získá pocit, že by potřeboval celou zeď. Na seznam se navíc kromě běžných úkolů dají promítnout i závažnější témata propojující lidi v dané komunitě. Sami lidé pak v tomto případě ovlivnili, jaké projekty by se postupně na seznam úkolů měly doplnit. Jak je z časosběrného videa níže patrné, zvědavost a pozornost lidí na ulici si nápad vysloužil.  

Reklama
Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)