Nástěnný seznam úkolů v režii robota. Německý Hornbach zaujal muralem

Pro řetězec Hornbach v Německu vytvořila agentura Mediaplus ve spolupráci s Heimat Werbeagentur zajímavou OOH instalaci. 

V Drážďanech na stěně domu o rozloze 400 metrů čtverečních vznikl před zraky kolemjdoucích nový mural. Velkoplošnou malbu tvořil den po dni malý robůtek od společnosti Cromatics. Zavěšený na lanech a jezdící po stěně domu postupně den po dni na zeď nanášel seznam úkolů, který byl motivem v rámci kampaně „Zdá se to nemožné, dokud to neuděláš“.

Podobný seznam si ostatně lidé běžně dělávají doma. Někdy však těch úkolů bývá tolik, že člověk získá pocit, že by potřeboval celou zeď. Na seznam se navíc kromě běžných úkolů dají promítnout i závažnější témata propojující lidi v dané komunitě. Sami lidé pak v tomto případě ovlivnili, jaké projekty by se postupně na seznam úkolů měly doplnit. Jak je z časosběrného videa níže patrné, zvědavost a pozornost lidí na ulici si nápad vysloužil.  

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen