Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Náš region v Praze a Brně bude nově týdeníkem. Seženete ho i v Metru

Vydavatelství lokálního a odborného tisku, společnost A 11, mění periodicitu pražské a brněnské mutace novin Náš region, které budou od 19. 10. 2020 vycházet jako týdeníky, nikoliv jako měsíčníky. Podle ředitele společnosti Aleše Zavorala jde o dlouho plánovaný vstup do segmentu bezplatných týdeníků a významné posílení zásahu celého vydavatelství.

„Těší mě, že naše vydavatelství jako jediné na českém trhu přichází s novými a takto výraznými projekty a věřím, že oba týdeníky budou díky nadstandardní distribuci a průměrnému nákladu 150 000 kusů na vydání brzy patřit mezi nejvýznamnější na trhu,“ uvedl Aleš Zavoral.

Náš region Praha bude k dostání kromě stávající sítě stojanů i v pražském metru. Ve spolupráci se společnostmi PNS a Space 11 budou noviny distribuovány každé pondělní ráno ve všech stanicích metra pomocí kamelotů v sytě oranžových bundách s logem novin. Náš region Brno bude distribuován každé pondělí do stávající sítě stojanů, nově také do 50 stojanů na veřejném osvětlení v centru města a ve většině obchodních center a na úřadech městských částí.

Reklama
ČEZ

„Naším cílem je v každém vydání otevírat zásadní témata, která hýbou Prahou i Brnem, ale i bavit a přinášet rozhovory se zajímavými osobnostmi, reportáže a zprávy z dopravy nebo kultury,“ doplnil vedoucí obsahu vydavatelství A 11 Vladimír Barák. Spuštění obou titulů proběhne navzdory nouzovému stavu, který už na jaře přibrzdil ambice A 11 pokrýt do konce roku 2020 novinami Náš region celou Českou republiku.

Kromě nových týdeníků pro Prahu a Brno zahájila společnost A 11 v těchto dnech i vydávání novin Náš region Vysočina a časopis Vaše 2, který zajišťuje informační servis pro druhou městskou část Prahy. V posledních dvou měsících pak představila Náš region Dačicko a akvizici Podbrdských novin, které nyní vycházejí jako Náš region Berounsko / Podbrdské noviny.

„Týdeníky pro Prahu a Brno jsou další významnou součástí projektu Náš region . Samozřejmě si ale uvědomujeme, že hlavní silou jsou regiony, a proto i nadále budeme naši síť rozšiřovat. Zároveň intenzivně jednáme s lokálními vydavateli, kterým při zachování názvu, redakce i zaměstnanců nabízíme začlenění do skupiny Náš region,“ uzavřel Aleš Zavoral.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)