Online supermarket Rohlík v souvislosti s pandemií zavádí opatření, které omezí nákupy. Mají firmě pomoci během náporu objednávek obsloužit více zákazníků. Nově zákaznící mohou učinit pouze jeden nákup denně, a to maximálně o 35 položkách.
„Chápeme, že jsou tyto kroky omezující. Nemůžeme se však otáčet zády k lidem, kteří naše služby akutně potřebují. Ať už proto, že jim opatření zkomplikovala rodinný či pracovní život, nebo třeba proto, že se ze dne na den ocitli v karanténě a jsou odkázáni na pomoc zvenčí. Pevně věříme, že společně toto nelehké období zvládneme a pomůžeme co nejvíce lidem. A děkujeme zákazníkům za trpělivost a důvěru, kterou do nás každým dnem vkládají“, uvádí Petr Pavlík, CEO Rohlík.cz.
„Na navýšení kapacity Rohlíku pracujeme, ať už se jedná o posily na skladě nebo kurýry, rezervujeme si zboží u našich dodavatelů. A tou zásadní podporou bude otevření našeho dalšího skladu v Praze v Horních Počernicích v příštím týdnu,“ doplňuje Pavlík.
Od pátku 16. 10. bude možné objednávat maximálně 35 položek na nákup. A současně s tím bude možno provést pouze jednu objednávku na den na jednoho zákazníka. Každý den, v 10.00, ve 14.00 a v 17.00 hodin bude Rohlík otevírat další volné sloty pro objednávky zákazníků. Bezpečnostním opatřením je pak platba předem, platební kartou online. Výjimku mají senioři a ZTP stejně jako tomu bylo na jaře. Z preventivních důvodů byl také dočasně pozastaven zpětný odběr nákupních tašek. Pokud se zákazník nachází v karanténě, firma ho vyzývá k tomu, aby jí nevracel ani vratné obaly.