Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mluvčí roku 2020 zná finalisty. Kandidáta má Agrofert, ČEZ či Tesco

Oborové ocenění Mluvčí roku má pro letošní rok své finalisty. V kategoriích veřejný a soukromý sektor a PR tým představuje pět nejlepších, kteří při úvodním výběru získali ze všech nominovaných od porotců nejvyšší počet hlasů.

Nyní probíhá finálové kolo, ve kterém porota složená z řad odborníků českého PR, loňských vítězů a zkušených novinářů vybere v každé kategorii tři nejlepší.

Profesní organizace PR klub, která letošní ročník ocenění začátkem června spustila, vyhlásí vítěze již koncem listopadu. Předávání ocenění proběhne letos netradičně, bez původně plánovaného galavečera. Namísto toho budou výsledky prezentované odborníkům i veřejnosti formou videa.

Reklama
ČEZ

Finalisté profesního ocenění Mluvčí roku 2020:

Veřejný sektor

Petra Kučerová, Vězeňská služba ČR

Jan Papež, Asociace cestovních kanceláří

Jana Poštová, Zdravotnická záchranná služba hl. m. Praha

Jan Rýdl, Ředitelství silnic a dálnic

Ladislav Šticha, Bezpečnostní informační služba

Soukromý sektor

Karel Hanzelka, Agrofert

Václav Koukolíček, Tesco Stores ČR

Ladislav Kříž, ČEZ

Aleš Ondrůj, Student Agency

Patricie Šedivá, Coca – Cola HBC (dříve Alza)

PR tým roku

Česká spořitelna

ČEZ

Deloitte

O2

Plzeňský Prazdroj

„Posláním ocenění je kultivovat profesi mluvčích, oceňovat ty nejlepší z oboru a přinášet tak inspiraci ostatním kolegům a nastupující generaci. Aktuálně je mediální komunikace velmi důležitým faktorem života společnosti a práce mluvčích se více než kdy jindy podílí na budování důvěry veřejnosti v činnost státní správy i postoje firem. Zejména v těžkých dobách je profesionální mluvčí a kvalitní PR tým neocenitelný,“ uvedl k soutěži Martin Opatrný, předseda sekce mluvčích PR klubu.

Finalisté byli odborníky z řad PR a médií vybráni z celkem 102 nominací. Veřejný sektor obdržel 45 nominací, soukromý 41 a kategorie PR tým 16. Nyní finalisty čeká hodnocení odborné poroty složené ze dvou desítek expertů na oblast PR, včetně loňských vítězů a zkušených novinářů. Porota má i letos k dispozici mediální analýzu finalistů a jejich značek od společnosti Monitora, která ukazuje výsledky konkrétního mluvčího i firmy v delším sledovaném období.

V loňském roce se Nejlepším mluvčím veřejného sektoru stal Martin Kavka, mluvčí pražských hasičů. Ocenění za Nejlepšího mluvčího soukromého sektoru si odnesl Václav Bálek z pojišťovny Allianz. Titul PR tým roku putoval do společnosti Letiště Praha.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu