Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

MetroZoom rozšiřuje nabídku digitálních CLV o nové stanice metra

Společnost MetroZoom rozšířila nabídku digitálních CLV v pražském metru ze 32 na 40 kusů. Rozrostl se i počet stanic, kde se plochy nacházejí – z 21 na 24.

„Za tak velký ohlas a objednávky ihned po spuštění jsme samozřejmě rádi. Potvrzuje to skutečnost, že digitální venkovní reklama v metru chyběla a klienti o ni mají zájem. Dle předpokladu klienti využívají zejména obrovskou variabilitu digitálních ploch, flexibilní nasazování spotů a oceňují výrazně rozšířené možnosti kreativy,“ říká Dana Svobodová, jednatelka společnosti MetroZoom.

„První měsíc existence digitálních CLV v metru ukázal, že toto je budoucnost venkovní reklamy a že i v Čechách je o tyto nosiče enormní zájem. Blížící se Black Friday a Vánoce, kdy klienti mohou využít digitální CLV i pro podporu těsně před těmito nákupními událostmi, tento zájem jistě nadále umocní,“ dodává Svobodová.

Od 16. října se portfolio digitálních CLV rozšířilo o osm nových ploch a přibyly i stanice metra, v nichž jsou umístěny. Nově je společnost nabízí i ve stanicích Vltavská, Nádraží Holešovice a Křižíkova.

Ke všem 40 digitálním CLV je společnost MetroZoom schopna svým klientům poskytnout standardní mediální ukazatele ke každé jejich kampani. A to díky nástroji BigPlan, který ve spolupráci s O2 Media nově rozšířila i do pražského metra.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)