Publicis Group vyhrála se svou mediální agenturou Starcom tendr na zastupování energetické společnosti E.ON na osmi trzích – německém, britském, švédském, rumunském, maďarském, nizozemském a českém.
Většinu aktivit má koordinovat německá centrál Publicis Group. Spolupráce oficiálně začne v lednu 2021. Skupina o tom informovala v globální tiskové zprávě. „Partnerství s E.ON zpečetilo širší spolupráci, která se zaměří na komplexní komunikační strategii a plánování pro další růst E.ON. Jsme rádi, že můžeme být jeho součástí. Spolupráce vypovídá o efektivitě našeho modelu, který se zaměřuje na růstu a úspěch našich klientů,“ řekl Steve King, COO Publicis Groupe, který má na starosti evropskou agendu.
„Starcom jsme vybrali, protože prokázala velmi dobrou kompetenci ve strategii a nabídla dobré ceny. Od spolupráce si slibujeme cizelování naší mediální strategie v příštích letech a v konečném důsledku lepší zásahy a viditelnost komunikace,“ řekl k partnerství Tomáš Brych, vedoucí marketingové komunikace E.ON.