Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mediální agenturou E.ON bude Starcom z Publicis Group

Publicis Group vyhrála se svou mediální agenturou Starcom tendr na zastupování energetické společnosti E.ON na osmi trzích – německém, britském, švédském, rumunském, maďarském, nizozemském a českém.

Většinu aktivit má koordinovat německá centrál Publicis Group. Spolupráce oficiálně začne v lednu 2021. Skupina o tom informovala v globální tiskové zprávě. „Partnerství s E.ON zpečetilo širší spolupráci, která se zaměří na komplexní komunikační strategii a plánování pro další růst E.ON. Jsme rádi, že můžeme být jeho součástí. Spolupráce vypovídá o efektivitě našeho modelu, který se zaměřuje na růstu a úspěch našich klientů,“ řekl Steve King, COO Publicis Groupe, který má na starosti evropskou agendu. 

„Starcom jsme vybrali, protože prokázala velmi dobrou kompetenci ve strategii a nabídla dobré ceny. Od spolupráce si slibujeme cizelování naší mediální strategie v příštích letech a v konečném důsledku lepší zásahy a viditelnost komunikace,“ řekl k partnerství Tomáš Brych, vedoucí marketingové komunikace E.ON. 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu