Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Media Club plánuje zdražit reklamu o pět procent. „Peníze na trhu jsou“

Media Club, který zastupuje v prodejích inzerce i Televizi Prima, chce v příštím roce zvýšit ceny reklamního prostoru v průměru o pět procent. MAM to sdělil obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška v rozhovoru, jehož plná verze vyjde 2. listopadu v MAM č. 44.

„Předpokládáme, že peněz na trhu nebude moc ubývat, takže očekáváme zvýšení cen zhruba mezi pěti až deseti procenty,“ řekl. „Myslím, že do vývoje a vyjednávání pandemie teprve ještě zasáhne, zatím neshledáváme žádné plošné snižování u rozpočtů. Minimálně teď v závěru roku je peněz dostatek,“ doplnil Dianiška. Následně v tiskové zprávě uvedl: „Síla Media Clubu spočívá v možnosti nabídnout klientům komunikační strategie napříč platformami. Mezi nimi jsou naše rádia, která zasáhnou 66 procent všech posluchačů v ČR, printy, online, eventy nebo HbbTV, v níž počet přehraných videí meziročně vzrostl o 73 procent.

Podle něj je o inzerci ke konci roku nebývalý zájem.  Vánoce jsou tradičně silné, ale letos se ještě ukazuje efekt z jara odložených investic. Z inzertního pohledu rostou zejména e-shopy a srovnávače. „Online brandy používají televizi k tomu, aby si vybudovaly značku. Potřebují nás, aby mohly být dobré a efektivní,“ shrnuje Dianiška.  

Reklama
MMcite

Čím dál více se přitom daří přímým prodejům reklamy, které podle jeho slov rostou zhruba o deset procent ročně, i když pro letošek bude nárůst s ohledem na pandemii patrně nižší. Firmě roste i sledovanost v kategorii 15–69 let. Pro Primu bylo září údajně nejlepším měsícem od roku 2006. Sázka na Super Break, reklamní prostor po TOP Staru o délce jedné minuty pro maximálně dva inzerenty, naopak nevyšla. O formát není zájem pro jeho vysokou cenu. (Více v magazínu MAM č. 44) 

 

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)