Mazars rebranduje svoji značku ve více než 90 zemích a teritoriích. Akce má podle firmy za cíl podpořit úspěšnou strategii celosvětové expanze skupiny a akcentovat odlišný pohled na trh auditorských a poradenských služeb.
Mezinárodní auditorská, daňová a poradenská společnost Mazars dnes ve vice než 90 zemích a teritoriích, kde působí, slavnostně odhalila novou brandovou identitu značky.
Rebranding je zároveň součástí globální strategie Mazars, jejíž záměrem je přinést na auditorský a poradenský trh výběr a jiný pohled na auditorskou a poradenskou praxi.
Hervé Hélias, generální ředitel a předseda představenstva společnosti Mazars Group k tomu uvedl: „Jsem velmi nadšen, že mohu odhalit naši novou brandovou identitu a její positioning. Po dvou letech důkladných a rozsáhlých konzultací s našimi partnery, zaměstnanci, klienty a všemi zúčastněnými stranami je naše úsilí završeno. Nová značka reflektuje naši současnou pozici na trhu a následuje naše ambice, kam bychom firmu do budoucna chtěli dále posouvat. Mazars je jeden propojený tým působící po celém světě s rozsahem služeb, který slouží velkým mezinárodním i lokálním klientům, a který je vždy ve svém přístupu agilní, osobní, a kreativní. V každé zemi, kde působíme, kombinují naše týmy lokální přístup s globální perspektivou a nabízejí klientům všech forem a velikostí skutečné partnerství, které jim dává důvěru v jejich podnikání a pomáhá jim dosáhnout jejich cíle.“
Strategie vyváženého růstu a úspěšné expanze
V loňském roce zaznamenala firma Mazards obrat ve výši 1,8 miliard EUR (finanční rok 2018/2019), což představuje nárůst o 10,4 % (bez dopadu Forexu o 0,2 %) ve srovnání s předchozím obdobím. Zvýšení obratu v letech 2018/2019 bylo podpořeno silným 9% růstem.
„Za 75 let se naše hlavní zásady nezměnily, ale naše firma se změnila. Za posledních deset let jsme vyrostli na dvojnásobnou velikost a naše nabídka služeb, počet klientů a nových talentů korespondovala s naším růstem. Dnes v rámci auditu spolupracujeme s téměř 2 000 klienty po celém světě; 30 % kótovaných společností ve Francii a v Číně obsluhuje téměř 140 společností kótovaných na burze. Současně poskytujeme služby více než 50 000 soukromým vlastníkům a rodinným podnikům, zkrátka poskytujeme služby firmám všech velikostí – od soukromých vlastníků a start-upů až po velké mezinárodní klienty,“ konstatoval Hélias.
„Jsem velmi hrdý na naši novou značku. Ve firmě působím již od jejích začátku na českém trhu v roce 1995 a od té doby jsme urazili velký kus cesty. Když jsem před těmi 25 lety nastoupil do firmy, sídlila ve sklepních prostorách, kde se jedenáct zaměstnanců dělilo o jeden notebook. Nyní patříme k předním společnostem se špičkovým zázemím a propracovaným systémem vzdělávání a kariérního růstu zaměstnanců,“ komentuje rebranding řídící partner Mazars v České republice Milan Prokopius a dodává: „Nová brand identita naší značky dobře vystihuje naši schopnost přinést klientům jak osobní a individuální přístup na lokální úrovni, tak rozsah a komplexnost služeb mezinárodní společnosti.“
Cécile Kossoff, globální lídr marketingu, komunikace a značky Mazars Group k tomu dodává:, „Všichni jsme neuvěřitelně hrdí na naši firmu, naši cestu a novou značku Mazars. Tato nová identita je postavena na DNA firmy a posiluje to, kdo jsme, jak pracujeme a čím se odlišujeme. Odráží tradici a historii naší společnosti, integrovaný přístup kombinující skutečný mezinárodní dosah s hlubokými lokálními kořeny; náš pocit odpovědnosti vůči oborům, kde působíme; dlouholeté technické znalosti; kvalitu, kterou nabízíme; pochopení businessu našich klientů a vzájemný respekt; jedinečný a osobní přístup, kterého si cení; důvěru a jistotu, které jim přinášíme; a náš závazek dělat správné věci.“