Ve vedení Hyundai Motor Czech došlo k několika změnám. Marketingové oddělení bylo sloučeno s produktovým týmem a vede ho marketingový ředitel Marek Trešl. Vedení obchodního oddělení pak od října 2020 přebírá Ondřej Pospíšil, dosavadní sales manažer nových vozů
„Hyundai prochází vzrušující etapou znamenající kompletní obměnu modelového portfolia, elektrifikaci všech SUV modelů i rozšíření nabídky sportovních verzí. V naší komunikaci budeme kromě pozitivních emocí ještě více zdůrazňovat přednosti a výhody našich modelů s ambicí posunout značku do pozice technologického leadera,“ uvedl nový marketingový ředitel Marek Trešl.
Ten pro české zastoupení jihokorejské automobilky pracuje osmým rokem, předtím působil více než pět let jako brand manager pro značku Ford.
Ondřej Pospíšil společnost Hyundai Motor Czech posílil v září 2019 poté, co působil jako vedoucí fleetového oddělení Škoda Auto pro Českou republiku. „Mým cílem je posílit naše prodejní aktivity, a to zejména při uvádění nových modelů, s cílem upevnění pozice značky Hyundai na českém trhu,“ uvedl Pospíšil.
Dosavadní obchodní ředitel Pavel Tomášek a marketingová ředitelka Jana Sekeráková společnost v průběhu září opustili.