První velká prodejna Manner v Česku otevřela minulý týden v pražském obchodním centru Palladium. Návštěvníci v ní naleznou veškeré zboží, které výrobce cukrovinek nabízí v Rakousku nebo Německu.
Ačkoli je situace náročná, majitel Aldo Aleš Koláček neztrácí naději, že bude brzo lépe. „Já říkám, že vše zlé, je pro něco dobré. Alespoň bude náš personál mít větší klid na zapracování. Tržby zatím nevypadají zle, skalní fanoušci si k nám cestu nacházejí,“ říká Koláček, který doufá, že za čtrnáct dní už situace bude volnější i z pohledu vládních opatření. Zatím Manner pomáhá obchodu prodejem dárkových košů, které mohu firmy ke konci roku využít například jako pozornost pro své obchodní partnery.
Majitel chce návštěvnost podpořit i spoty na rádiu Impuls, dvaceti světelnými obrazovkami nebo reklamou v lokálních printech. Koláček loni v listopadu otevřel testovací obchod v olomouckém nákupním centru Galerie Šantovka, pražský obchod má ale kompletní sortiment. Ke koupi zde budou nejen známé oplatky, ale i jogurty Mlékárny Valašského Meziříčí, likéry a vlastní merchendising společnosti, helmy, zavazadla, deštníky. Podobat se tak bude konceptu Tchiba.