Síť mediálních agentur Mindshare od 9. října 2020 posiluje vedení své pražské kanceláře o Lucii Kulhavou na pozici Managing Partner a do role Digital Media Director se posouvá Petr Tichý.
Lucie Kulhavá v agentuře Mindshare působí od roku 2013 a doposud v roli Business Planning Director vedla výzkumné oddělení. Nyní bude navíc zodpovědná za strategický rozvoj agentury. „Těším se, že budeme dále posilovat důraz na propojování jednotlivých disciplín, efektivní práci s daty a tvorbu špičkových mediálních strategií. Mým úkolem bude také propojovat jednotlivé talenty napříč Mindshare a GroupM,“ dodává Kulhavá.
Petr Tichý v agentuře Mindshare působí již od září 2012 a naposledy vedl z pozice Head of Digital oddělení Digital Strategy a Social Content. Nyní převezme po Ondřeji Bartůňkovi (Managing Director) řízení digitálního oddělení. „V nové roli budu společně s týmem pokračovat na rozšiřování produktů a služeb v oblasti digitální reklamy a také budeme přibližovat digitální specialisty blíže ke klientům. Velkou pozornost budeme věnovat rozvoji kompetence v oblasti eCommerce, digitálního obsahu a efektivního nakládání s daty,“ uvedl ke svému novému působení Petr Tichý.
Změny přicházejí pár dní po nástupu Ondřeje Bartůňka do role Managing Director společnosti: „Měníme mírně svoji strukturu, abychom dokázali lépe adresovat potřeby klienta. Lze očekávat další kroky vedoucí k prohloubení spolupráce s GroupM a dalšími agenturami v rámci WPP s tím, jak směřujeme k plánované kolokaci všech WPP agentur koncem příštího roku,“ komentuje další kroky Bartůněk.