Livesport spouští novou kampaň pro svůj agregátor sportovního online obsahu FlashSport, který firma představila v dubnu. Původně měla kampaň startovat společně se záhájením olympijských her, ale kvůli jejich odložení byla posunuta.
„Při volbě kreativního konceptu jsme oslovili několik agentur a osobností a vybrali si Michala Pastiera, výraznou postavu českého a slovenského marketingu. Spoty režíroval Filip Racek, kameramanem byl Karel Fairaisl a produkci měla už tradičně na starost společnost Cinemania. Natáčelo se v exteriérech a v ateliéru Pokrok, který patří Petru Vachlerovi,“ uvedl šéf komunikace Livesportu Petr Vavrik.
Společnost připravuje rovněž další globální kampaň na Livesport.cz a FlashScore.com (pod touto značkou a doménou je známá ve světě). A i v tomto případě zvolila koncept Michala Pastiera. Tváří připravované kampaně bude opět bývalý fotbalový brankář Chelsea a Arsenalu Petr Čech. Kvůli současné situaci na poslední chvíli z cesty legendárního brankáře do Česka ovšem sešlo poté, co Velká Británie zavedla pro cestující z Česka povinnou karanténu.
„Záběry s Petrem Čechem proto natočíme dodatečně. Kampaň odstartuje v příštím roce při některé z velkých sportovních událostí. Při rozhodování o jejím spuštění bude samozřejmě klíčová aktuální situace ve sportovním světě,“ dodává Vavrik. Zároveň ve firmě dál probíhají přípravy ke spuštění agregátoru rychlých zpráv FlashNews.