Vydavatelství lokálního a odborného tisku, společnost A11, začalo vydávat dva nové časopisy. Prvním z nich je lifestylový magazín Innspirace, který 5x ročně přinese na 80 stranách desítky sezonních tipů a nápadů pro zpestření všedních dní, druhým je pak ekonomický měsíčník Innovation, který doposud vycházel jako čtvrtletník. Innovation přináší kombinaci lifestylových témat s odborným obsahem z oblastí investic, realit, řízení firem a lidských zdrojů a zásadními informacemi pro podnikatele, manažery a živnostníky.
„Oba tituly zapadají do naší koncepce vybudovat do konce roku třetí pilíř našeho portfolia, který doplní lokální a odborný tisk,“ konstatoval ředitel vydavatelství Aleš Zavoral. Časopisy budou k dispozici na předem vybrané síti 700 trafik po celé ČR, na portálu Alza Media i jako předplatné, které doplní řízená distribuce. Šéfredaktorkou Innovation je Jana Chuchvalcová, která stojí i za časopisy Profi Poradenství & Finance, Profi Makléř & Reality. Vedením redakce Innspirace byla pověřena Jana Wostrá.
První vydání Innovation vyšlo ve spolupráci s Českou manažerskou asociací a přináší kompletní přehled všech nominovaných účastníků soutěže Manažer roku 2019. Tématem prvního vydání Innspirace je pak zimní a předvánoční čas s těmi nejlepšími českými tradicemi, recepty, tipy na cestování a dárky. „Oba tituly nás inzertně velmi příjemně překvapily, zájem ze strany klientů byl enormní a obě vydání byla vyprodaná,“ dodal obchodní ředitel vydavatelství A11 David Korn.
Vydavatelství A 11 podle informací z trhu také dlouho usilovalo o koupi značky časopisu Instinkt, který patřil do portfolia vydavatelství Empresa media Jaromíra Soukupa. Časopis vycházel nejdříve jako týdeník a ke svému konci, který definitivně přišel v září loňského roku, jako měsíčník. K dohodě Soukupa a A 11 ohledně prodeje Instinktu však nedošlo.