Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kurzy.cz ukončily spolupráce s mediálními agenturami. Vsadí na přímou komunikaci

Nejnavštěvovanější finanční portál českého internetu Kurzy.cz a s ním i ostatní weby ze skupiny, a to Bydlet.cz, Meteobox.cz a YAuto.cz, ukončily spolupráci s velkými mediálními agenturami, Od října 2020 tak prodávají veškerý reklamní prostor nově jen prostřednictvím svého obchodního oddělení.

„Ke konci září 2020 jsme ukončili všechny dlouhodobé smluvní spolupráce s velkými mediálními agenturami s výjimkou spolupráce s agenturou OMD Czech, která bude ukončena ke konci roku 2020,“ uvedla společnost Kurzy.cz v tiskové zprávě.

Chce sázet na budování dlouhodobých vztahů s konkrétními klienty. „Trvale se snažíme být pro všechny naše klienty spolehlivým partnerem, který plní své závazky a přichází proaktivně s nápady, jak reklamní kampaň či jakoukoliv propagaci nastavit tak, aby byl klient s jejím výsledkem spokojen. Ke každému klientovi přistupujeme vždy individuálně, abychom co nejvíce zohlednili jeho marketingové potřeby, což při zprostředkované komunikaci často nebylo možné,“ uzavírají Kurzy.cz vyjádření.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)