Nejnavštěvovanější finanční portál českého internetu Kurzy.cz a s ním i ostatní weby ze skupiny, a to Bydlet.cz, Meteobox.cz a YAuto.cz, ukončily spolupráci s velkými mediálními agenturami, Od října 2020 tak prodávají veškerý reklamní prostor nově jen prostřednictvím svého obchodního oddělení.
„Ke konci září 2020 jsme ukončili všechny dlouhodobé smluvní spolupráce s velkými mediálními agenturami s výjimkou spolupráce s agenturou OMD Czech, která bude ukončena ke konci roku 2020,“ uvedla společnost Kurzy.cz v tiskové zprávě.
Chce sázet na budování dlouhodobých vztahů s konkrétními klienty. „Trvale se snažíme být pro všechny naše klienty spolehlivým partnerem, který plní své závazky a přichází proaktivně s nápady, jak reklamní kampaň či jakoukoliv propagaci nastavit tak, aby byl klient s jejím výsledkem spokojen. Ke každému klientovi přistupujeme vždy individuálně, abychom co nejvíce zohlednili jeho marketingové potřeby, což při zprostředkované komunikaci často nebylo možné,“ uzavírají Kurzy.cz vyjádření.