Reklama
Megaboard

Konference Digimedia 2020 ustoupila pandemii: 15. ročník proběhne příští rok

Vládní opatření proti šíření nového typu koronaviru a zhoršující se epidemiologická situace v České republice vedla Asociaci českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA-MK) k rozhodnutí posunout 15. ročník odborné konference Digimedia na jaro 2021. Akce, jež měla původně proběhnout začátkem června a později byla přesunuta na 15. říjen, se s největší pravděpodobností uskuteční v tradičním červnovém termínu 2021.

„Do poslední chvíle jsme se snažili letošní ročník konference Digimedia 2020 uskutečnit. Ve hře byla i možnost kombinace klasické akce s online přenosem, nakonec jsme ale s ohledem na vládní opatření a eliminaci všech rizik rozhodli o posunu konference na příští rok,“ říká Pavel Brabec, prezident AČRA-MK, která Digimedii každoročně pořádá.

Letošní ročník měl zhodnotit průběh tuzemského přechodu na pozemní digitální televizní vysílání ve standardu DVB-T2, připravovanou aukci kmitočtů v pásmu 700 MHz a vznik mobilní sítí nové generace 5G a rozvoj zemského digitálního rozhlasového vysílání DAB+. Nejzajímavější  informace k těmto tématům od partnerů konference zveřejníme průběžně formou článků v odborných médiích.

Mediálním partnerem akce je časopis Marketing & Media.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále