Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Konference Digimedia 2020 ustoupila pandemii: 15. ročník proběhne příští rok

Vládní opatření proti šíření nového typu koronaviru a zhoršující se epidemiologická situace v České republice vedla Asociaci českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA-MK) k rozhodnutí posunout 15. ročník odborné konference Digimedia na jaro 2021. Akce, jež měla původně proběhnout začátkem června a později byla přesunuta na 15. říjen, se s největší pravděpodobností uskuteční v tradičním červnovém termínu 2021.

„Do poslední chvíle jsme se snažili letošní ročník konference Digimedia 2020 uskutečnit. Ve hře byla i možnost kombinace klasické akce s online přenosem, nakonec jsme ale s ohledem na vládní opatření a eliminaci všech rizik rozhodli o posunu konference na příští rok,“ říká Pavel Brabec, prezident AČRA-MK, která Digimedii každoročně pořádá.

Letošní ročník měl zhodnotit průběh tuzemského přechodu na pozemní digitální televizní vysílání ve standardu DVB-T2, připravovanou aukci kmitočtů v pásmu 700 MHz a vznik mobilní sítí nové generace 5G a rozvoj zemského digitálního rozhlasového vysílání DAB+. Nejzajímavější  informace k těmto tématům od partnerů konference zveřejníme průběžně formou článků v odborných médiích.

Reklama

Mediálním partnerem akce je časopis Marketing & Media.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)