Vládní opatření proti šíření nového typu koronaviru a zhoršující se epidemiologická situace v České republice vedla Asociaci českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA-MK) k rozhodnutí posunout 15. ročník odborné konference Digimedia na jaro 2021. Akce, jež měla původně proběhnout začátkem června a později byla přesunuta na 15. říjen, se s největší pravděpodobností uskuteční v tradičním červnovém termínu 2021.
„Do poslední chvíle jsme se snažili letošní ročník konference Digimedia 2020 uskutečnit. Ve hře byla i možnost kombinace klasické akce s online přenosem, nakonec jsme ale s ohledem na vládní opatření a eliminaci všech rizik rozhodli o posunu konference na příští rok,“ říká Pavel Brabec, prezident AČRA-MK, která Digimedii každoročně pořádá.
Letošní ročník měl zhodnotit průběh tuzemského přechodu na pozemní digitální televizní vysílání ve standardu DVB-T2, připravovanou aukci kmitočtů v pásmu 700 MHz a vznik mobilní sítí nové generace 5G a rozvoj zemského digitálního rozhlasového vysílání DAB+. Nejzajímavější informace k těmto tématům od partnerů konference zveřejníme průběžně formou článků v odborných médiích.
Mediálním partnerem akce je časopis Marketing & Media.