Reklama
Megaboard

Když běžné situace získávají nečekané barvy. Natu zahajuje novou kampaň

Český výrobce přírodních potravin Natu spouští společně s agenturou PR klinika v říjnu komunikační kampaň „NATU.re RIDE“, ve které tvrdí, že s energií přírody se ze života stane jízda.

Kampaň ukazuje konkrétní příběhy lidí, jejichž život lze chápat jako inspirativní jízdu s přirozeným zájmem o přírodní potraviny.

„Když se zaměříme na skutečně přírodní potraviny a vhodně je zkombinujeme, můžeme dodat běžným, opakujícím se situacím v životě nečekané barvy. Naše značka přirozeně přitahuje každého, kdo svým životním příběhem takovou jízdu vytváří. Připravili jsme koncept, díky kterému můžeme tyto příběhy autenticky zprostředkovat širší a možná trochu náročnější cílové skupině,“ vysvětluje Kamila, šéfka týmu Natu.

Videa budou propagována na sociálních sítích a kampaň se objeví také na outdoorových plochách po Praze.

„Může jít jak o jízdu ve významu pohybu po městě například na kole, koloběžce, skútru, koni nebo po parku s kočárkem, ale upozorňujeme především na aktivní přístup k životu, který je vždy jen tak pestrý, jak mu to sami dovolíme. Když říkáme, že něco bude neopakovatelné, myslíme tím že, půjde o něco skvělého, výjimečného. Jenže pak se v životě téměř vše neustále opakuje. Natu říká, zkuste se na události dívat vždy nově. S pořádnou dávkou přírodní energie se to může snadno podařit,“ upřesňuje Martin Jiránek z PR kliniky podstatu kampaně založené na videích s konkrétními příběhy ambasadorů a nových vizuálech značky.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále