Český výrobce přírodních potravin Natu spouští společně s agenturou PR klinika v říjnu komunikační kampaň „NATU.re RIDE“, ve které tvrdí, že s energií přírody se ze života stane jízda.
Kampaň ukazuje konkrétní příběhy lidí, jejichž život lze chápat jako inspirativní jízdu s přirozeným zájmem o přírodní potraviny.
„Když se zaměříme na skutečně přírodní potraviny a vhodně je zkombinujeme, můžeme dodat běžným, opakujícím se situacím v životě nečekané barvy. Naše značka přirozeně přitahuje každého, kdo svým životním příběhem takovou jízdu vytváří. Připravili jsme koncept, díky kterému můžeme tyto příběhy autenticky zprostředkovat širší a možná trochu náročnější cílové skupině,“ vysvětluje Kamila, šéfka týmu Natu.
Videa budou propagována na sociálních sítích a kampaň se objeví také na outdoorových plochách po Praze.
„Může jít jak o jízdu ve významu pohybu po městě například na kole, koloběžce, skútru, koni nebo po parku s kočárkem, ale upozorňujeme především na aktivní přístup k životu, který je vždy jen tak pestrý, jak mu to sami dovolíme. Když říkáme, že něco bude neopakovatelné, myslíme tím že, půjde o něco skvělého, výjimečného. Jenže pak se v životě téměř vše neustále opakuje. Natu říká, zkuste se na události dívat vždy nově. S pořádnou dávkou přírodní energie se to může snadno podařit,“ upřesňuje Martin Jiránek z PR kliniky podstatu kampaně založené na videích s konkrétními příběhy ambasadorů a nových vizuálech značky.