Reklamní agentura Goodkin vyhrála výběrové řízení na dodavatele informační kampaně pro Integrační centrum Praha. Ta má za úkol zvýšit informovanost Čechů o problematice integrace cizinců v ČR a s ní často spojených dezinformací. Tendr proběhl v létě.
Integrovaná kampaň zahrnuje 3 videospoty, sérii klíčových vizuálů, komunikaci v online prostředí a informační microsite. Součástí projektu je i realizace workshopu pro žáky 2. stupně ZŠ a studenty SŠ, které by měly diky speciálně navržené hře poskytnout informace o integraci cizinců v ČR.
Audiovizuální produkci kampaně zajistí AZN kru, režie se ujme duo novak+nguyen. Kampaň vzniká za podpory Ministerstva vnitra ČR a Evropské unie.
„Téma kampaně je pro nás velmi důležité, o to více, že já sám jsem přišel do ČR v devadesátých letech jako cizinec z bývalé Jugoslávie. Jsme rádi, že kampaní můžeme přispět k veřejné diskusi a napomoci k osvětlení některých polopravd a informací s touto problematikou spojených. Věřím, že tato zkušenost společně s expertizou Integračního centra nám pomůže doručit smysluplnou a efektivní komunikaci,” řekl Mladen Grebo, komunikační stratég Goodkin
„Goodkin nás zaujali neotřelým konceptem, promyšleností jednotlivých kreativních prvků a hlavně ochotou přistoupit k těsné spolupráci na výsledné podobě výstupu,“ komentoval výsledek výběrového řízení koordinátorka projektu Jekaterina Gazukina.