Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kampaň pro Integrační centrum Praha zajistí agentura Goodkin

Reklamní agentura Goodkin vyhrála výběrové řízení na dodavatele informační kampaně pro Integrační centrum Praha. Ta má za úkol zvýšit informovanost Čechů o problematice integrace cizinců v ČR a s ní často spojených dezinformací. Tendr proběhl v létě.

Integrovaná kampaň zahrnuje 3 videospoty, sérii klíčových vizuálů, komunikaci v online prostředí a informační microsite. Součástí projektu je i realizace workshopu pro žáky 2. stupně ZŠ a studenty SŠ, které by měly diky speciálně navržené hře poskytnout informace o integraci cizinců v ČR.

Audiovizuální produkci kampaně zajistí AZN kru, režie se ujme duo novak+nguyen. Kampaň vzniká za podpory Ministerstva vnitra ČR a Evropské unie.

Reklama
ČEZ

„Téma kampaně je pro nás velmi důležité, o to více, že já sám jsem přišel do ČR v devadesátých letech jako cizinec z bývalé Jugoslávie. Jsme rádi, že kampaní můžeme přispět k veřejné diskusi a napomoci k osvětlení některých polopravd a informací s touto problematikou spojených. Věřím, že tato zkušenost společně s expertizou Integračního centra nám pomůže doručit smysluplnou a efektivní komunikaci,” řekl Mladen Grebo, komunikační stratég Goodkin

„Goodkin nás zaujali neotřelým konceptem, promyšleností jednotlivých kreativních prvků a hlavně ochotou přistoupit k těsné spolupráci na výsledné podobě výstupu,“ komentoval výsledek výběrového řízení koordinátorka projektu Jekaterina Gazukina.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)