Inovační společnost IdeaSense posiluje své vedení o nového člena. Na pozici partnera nastoupil Jiří Devát, který ve firmě působil od roku 2014. IdeaSense se specializuje na vytváření a realizaci inovačních a strategických řešení, do jejího portfolia patří tuzemští i zahraniční hráči jako například Škoda Auto, Česká spořitelna či Wienerberger.
Jiří Devát bude společně se spoluzakladateli Kateřinou Čihákovou Ailovou, Rudolfem Čihákem a stávajícími členy vedení Markem Jiráskem, Michalem Reynaudem a Lukášem Vynikalem rozhodovat o zásadních směrech a strategii.
„Je bezesporu velkou osobností ve světě byznysu. Jeho plné zapojení do dění v IdeaSense je ohromnou posilou pro inovační projekty našich klientů, a to nejen kvůli jeho profesním zkušenostem, ale také díky ideální kombinaci jeho klíčových vlastností: strategického uvažování a schopností přicházet s novými nápady,“ doplňuje Rudolf Čihák, spoluzakladatel IdeaSense.
Devát má rozsáhlé zkušenosti z řízení a strategického vedení firem. Dříve působil jako country manager v Microsoftu za Českou a Slovenskou republiku a country manager v Cisco Systems pro Česko. Jako viceprezident a místopředseda představenstva ČSA se podílel na transformaci celé firmy. Pracoval také v představenstvu nadnárodní společnosti SITA poskytující IT a telekomunikační služby pro leteckou dopravu. Mimo jiné má zkušenosti z řady startupů, které založil nebo do nich investoval.
„Připojuji se k úžasnému týmu, dle mého soudu nejlepšího v Česku v oblasti inovací produktů a služeb, a věřím, že jej dále obohatím. Inovace vždy tvořily páteř rozvoje firem, které jsem řídil, ať velkých korporací či malých startupů. Hořím zaujetím přetavit svou bezmála třicetiletou zkušenost v byznysu do inovačního potenciálu dalších firem. Osobně se chci zaměřit na nové obchodní modely, Průmysl 4.0 a s tím související změny ve firemní kultuře,” uvádí ke své nové pozici Jiří Devát.
Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a dodává firmám z České republiky i zahraničí inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem. Inovační proces vychází z přístupu human-centered design, který zajišťuje vývoj inovací přesně cílený na příležitosti na trhu a zároveň na dlouhodobou výnosnost inovací.