Pražská Story TLRS spojila síly s Garden Gourmet od Nestlé – převzala kreativní vedení Instagramu značky na základě vyhraného tendru. Pro výrobce Nestlé v minulosti realizovala řešení sociálních sítí pro značku Modré z nebe a social launch produktu pro Orion Ateliér. Hlavní myšlenka kreativní části kampaně je snížení konzumace masa, výživová pozitiva bezmasé stravy a důraz na fakt, že chuťově jsou výrobky značky Garden Gourmet zajímavé nejen pro vegany a vegetariány, ale i pro konzumenty masa.
„Skutečně si myslíme, že masa jíme moc a rostlinná strava je alternativou, která je z mnoha pohledů lepší pro zdraví lidí i planety. Naším cílem bylo vytvořit Instagram, který bude užitečný. Zejména ve chvíli, kdy mě zajímá snížení spotřeby masných výrobků a masa. Bezmasá strava je hravá a dokáže být, co do chuti, až k neuvěření bohatá, “ říká kreativní ředitel agentury Jakub Novák.
Cíle spolupráce agentury a značky
„Oblast rostlinné stravy je nám ve Story TLRS hodně blízká. Velká část lidí v našem týmu si pravidelně navzájem vaří veganské obědy, přitom řada z nich nejsou vegani. I díky tomu víme, jak s danou komunitou pracovat a jaký obsah jí přinášet, tak aby ji zajímal a uživatelé chtěli značku sledovat a její produkty vyzkoušet,“ komentuje spolupráci CEO Story TLRS Adéla Marešová. Cílem klienta je podpora brand awareness.
„Garden Gourmet je první značka na českém trhu v malém, ale zato dynamicky rostoucím plant-based segmentu, které aktivně komunikuje se svými spotřebiteli na všech relevantních platformách, včetně televizní a online komunikace. V Garden Gourmet jsme moc rádi, že právě agentura Story TLRS prezentovala v rámci tendru návrh řešení komunikace značky tak, aby nám pomáhala efektivně a zároveň poutavě oslovovat všechny potenciální flexitariány a bourala mýty o chuti a složení rostlinných produktů. Zároveň s tím podněcovala fanoušky k tomu, aby sami zjistili, že méně masa znamená více života, a že konat dobro chutná až k neuvěření skvěle,“ dodává Zuzana Magalová, Brand managerka – Garden Gourmet CZ/SK.