Začátkem října startuje v pořadí šestá Hustá výzva s Milko Řeckým jogurtem. Jejím prostřednictvím chce společnost Polabské mlékárny motivovat a vyzvat Čechy k posilování své imunity. Akce, která je zároveň historicky nejsilnější mediální kampaní společnosti, začala 1. října. Samotná Hustá výzva pak vypukne 9. října a poběží 21 dní.
„Chceme, aby každá naše Hustá výzva s Milko Řeckým jogurtem byla něčím jiná, aby motivovala a byla pro veřejnost přínosná. V té aktuální jsme se proto zaměřili na imunitu a na to, jak ji posílit přirozeným pohybem, vyváženým jídelníčkem a také, jak k lepší imunitě mohou díky svému složení přispívat jogurty Milko. Chybět pak nebudou ani další tipy spojené se zdravým životním stylem,“ uvádí Zdeněk Vybíral, manažer obchodu a marketingu společnosti Polabské mlékárny. Plán na 21 dní bude dostupný na webu www.hustavyzva.cz, kde se každý den objeví tipy na jednoduché cviky a jídelníček s recepty včetně tzv. imunotipu, v kterém budou vypíchnuty benefity daných surovin a jejich význam pro imunitní systém. Plán cviků a jídelníček sestavil fitness trenér a výživový poradce David Huf.
Kampaň bude prostupovat napříč komunikačními kanály. Poběží v televizi, dále v rádiu, tisku, OOH, na Youtube, webu a sociálních sítích (Facebook a Instagram). Autorem kreativy je agentura Comtech_Can, na mediálním nákupu se podílí agentura Knowlimits. Tváří kampaně a ambasadorkou nadále zůstává Barbora Mottlová, která je součástí Husté výzvy od jejího počátku. Po dobu 21 dní bude Bára vařit a cvičit podle Husté výzvy a bude komunikovat s uživateli na sociálních sítích.