Heroine si na Hithit.cz říká o peníze na podcasty. Chce otevřít opomíjená témata

Web Heroine vydavatelství Partners media, který si klade za cíl přinášet v záplavě vzájemně se podobajících ženských časopisů kvalitní alternativu, chce v crowdfundingové kampani na Hithit.cz vybrat alespoň 250 tisíc korun. Získané prostředky využije na desítku podcastů s názvem Hlas Heroine. Dva bonusové díly si mají poslechnout jen ti, kteří v kampani přispějí.  

„Časy jsou pro média náročné. Proto jsme se rozhodli pro financování podcastů poprvé využít kromě vlastních zdrojů i crowdfunding. Inspiroval nás k tomu určitě i úspěch dalších kampaní DVTV či magazínu Reportér,“ říká Martin Vlnas, ředitel vydavatelství Partners media. 

Zajímavé ženské osobnosti vyzpovídá instruktor sebeobrany, propagátor veganství a provozovatel podcastu o (nejen) sportovních úspěších Pavel Houdek, který s Heroine spolupracuje jako autor. Jednotlivé díly mají přinést často opomíjená společenská témata jako je sexuální výchova mládeže, ženská sexualita a její veřejný obraz, samoživitelky nebo jak se naučit říkat „ne“. Sbírku podpoří spot natočený Marikou Pecháčkovou a Vítem Klusákem, který poběží na sociálních sítích a partnerských webech. 

Web Heroine zahájil zkraje roku 2019. Na podzim se přidala ještě tištěná verze. Slibnému rozjezdu dvouměsíčníku se postavila do cesty pandemie, která má za příčinu pokles inzerce a prodejů na stáncích pro řadu titulů. Květnové číslo proto vůbec nešlo do přímého prodeje. Červencové na stáncích už bylo a prodalo se téměř 60 procent výtisků. Cílem vydavatelství je dostat se s nákladem nad 12 500 kusů. Časopis má aktuálně více než 3 tisíce předplatitelů, další zhruba třetina nákladu se zasílá klientkám Partners.  

DVTV vybralo v kampani na Hithit.cz 9,7 milionů korun a časopis Reportér získal 1,3 miliony korun na rozhovory se zajímavými osobnostmi. Zejména v případě DVTV finální částka dalece přesáhla původní očekávání.  

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)