Reklama
Megaboard

Heroine si na Hithit.cz říká o peníze na podcasty. Chce otevřít opomíjená témata

Web Heroine vydavatelství Partners media, který si klade za cíl přinášet v záplavě vzájemně se podobajících ženských časopisů kvalitní alternativu, chce v crowdfundingové kampani na Hithit.cz vybrat alespoň 250 tisíc korun. Získané prostředky využije na desítku podcastů s názvem Hlas Heroine. Dva bonusové díly si mají poslechnout jen ti, kteří v kampani přispějí.  

„Časy jsou pro média náročné. Proto jsme se rozhodli pro financování podcastů poprvé využít kromě vlastních zdrojů i crowdfunding. Inspiroval nás k tomu určitě i úspěch dalších kampaní DVTV či magazínu Reportér,“ říká Martin Vlnas, ředitel vydavatelství Partners media. 

Zajímavé ženské osobnosti vyzpovídá instruktor sebeobrany, propagátor veganství a provozovatel podcastu o (nejen) sportovních úspěších Pavel Houdek, který s Heroine spolupracuje jako autor. Jednotlivé díly mají přinést často opomíjená společenská témata jako je sexuální výchova mládeže, ženská sexualita a její veřejný obraz, samoživitelky nebo jak se naučit říkat „ne“. Sbírku podpoří spot natočený Marikou Pecháčkovou a Vítem Klusákem, který poběží na sociálních sítích a partnerských webech. 

Web Heroine zahájil zkraje roku 2019. Na podzim se přidala ještě tištěná verze. Slibnému rozjezdu dvouměsíčníku se postavila do cesty pandemie, která má za příčinu pokles inzerce a prodejů na stáncích pro řadu titulů. Květnové číslo proto vůbec nešlo do přímého prodeje. Červencové na stáncích už bylo a prodalo se téměř 60 procent výtisků. Cílem vydavatelství je dostat se s nákladem nad 12 500 kusů. Časopis má aktuálně více než 3 tisíce předplatitelů, další zhruba třetina nákladu se zasílá klientkám Partners.  

DVTV vybralo v kampani na Hithit.cz 9,7 milionů korun a časopis Reportér získal 1,3 miliony korun na rozhovory se zajímavými osobnostmi. Zejména v případě DVTV finální částka dalece přesáhla původní očekávání.  

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále