Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Heroine si na Hithit.cz říká o peníze na podcasty. Chce otevřít opomíjená témata

Web Heroine vydavatelství Partners media, který si klade za cíl přinášet v záplavě vzájemně se podobajících ženských časopisů kvalitní alternativu, chce v crowdfundingové kampani na Hithit.cz vybrat alespoň 250 tisíc korun. Získané prostředky využije na desítku podcastů s názvem Hlas Heroine. Dva bonusové díly si mají poslechnout jen ti, kteří v kampani přispějí.  

„Časy jsou pro média náročné. Proto jsme se rozhodli pro financování podcastů poprvé využít kromě vlastních zdrojů i crowdfunding. Inspiroval nás k tomu určitě i úspěch dalších kampaní DVTV či magazínu Reportér,“ říká Martin Vlnas, ředitel vydavatelství Partners media. 

Zajímavé ženské osobnosti vyzpovídá instruktor sebeobrany, propagátor veganství a provozovatel podcastu o (nejen) sportovních úspěších Pavel Houdek, který s Heroine spolupracuje jako autor. Jednotlivé díly mají přinést často opomíjená společenská témata jako je sexuální výchova mládeže, ženská sexualita a její veřejný obraz, samoživitelky nebo jak se naučit říkat „ne“. Sbírku podpoří spot natočený Marikou Pecháčkovou a Vítem Klusákem, který poběží na sociálních sítích a partnerských webech. 

Reklama
ČEZ

Web Heroine zahájil zkraje roku 2019. Na podzim se přidala ještě tištěná verze. Slibnému rozjezdu dvouměsíčníku se postavila do cesty pandemie, která má za příčinu pokles inzerce a prodejů na stáncích pro řadu titulů. Květnové číslo proto vůbec nešlo do přímého prodeje. Červencové na stáncích už bylo a prodalo se téměř 60 procent výtisků. Cílem vydavatelství je dostat se s nákladem nad 12 500 kusů. Časopis má aktuálně více než 3 tisíce předplatitelů, další zhruba třetina nákladu se zasílá klientkám Partners.  

DVTV vybralo v kampani na Hithit.cz 9,7 milionů korun a časopis Reportér získal 1,3 miliony korun na rozhovory se zajímavými osobnostmi. Zejména v případě DVTV finální částka dalece přesáhla původní očekávání.  

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)