Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Herbadent míří do obchodních center: formou pop-up prodejních míst

Společnost Herbadent, která je známa svými bylinnými zubními pastami a nabízí například i medicinální sladová vína, roste ročně o desítky procent a přemýšlí o nových prodejních kanálech. Aktuálně se chystá formou pop-upové instalace, na níž se podílela společnost Beire, prodávat v pražském obchodním centru. Konkrétní lokalitu zatím nechce firma uvádět. Má se jednat o klasické prodejní místo, které nabídne nové prvky, jež firma využije i v novém showroomu v pražském Branickém pivovaru 

„Beru to tak, že tímto krokem posouváme Herbadent do další fáze. Rozhodně tím zvyšujeme hodnotu značky. O prodeje jako takové jde také, primárně je ale cílem ukázat fyzicky Herbadent v novém prodejním kanálu,“ říká Martin Hošek ředitel prodeje a marketingu v Herbadent. „Jsem přesvědčen, že současná digitalizace retailu je úplně v pořádku. Ještě přesvědčenější jsem ale o tom, že osobní kontakt se značkou bude mít stále své místo. A možná bude v čase ještě důležitější než nyní,“ napsal Hošek na LinkedIn.  

Značka Herbadent vznikla na pražském Smíchově v roce 1897. Zakládá si na tradici, bylinkách a osvědčených recepturách. Doposud ji bylo možné zakoupit jen v lékárnách, e-shopech, a v drogistických prodejnách DM.  

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)