Společnost Herbadent, která je známa svými bylinnými zubními pastami a nabízí například i medicinální sladová vína, roste ročně o desítky procent a přemýšlí o nových prodejních kanálech. Aktuálně se chystá formou pop-upové instalace, na níž se podílela společnost Beire, prodávat v pražském obchodním centru. Konkrétní lokalitu zatím nechce firma uvádět. Má se jednat o klasické prodejní místo, které nabídne nové prvky, jež firma využije i v novém showroomu v pražském Branickém pivovaru
„Beru to tak, že tímto krokem posouváme Herbadent do další fáze. Rozhodně tím zvyšujeme hodnotu značky. O prodeje jako takové jde také, primárně je ale cílem ukázat fyzicky Herbadent v novém prodejním kanálu,“ říká Martin Hošek ředitel prodeje a marketingu v Herbadent. „Jsem přesvědčen, že současná digitalizace retailu je úplně v pořádku. Ještě přesvědčenější jsem ale o tom, že osobní kontakt se značkou bude mít stále své místo. A možná bude v čase ještě důležitější než nyní,“ napsal Hošek na LinkedIn.
Značka Herbadent vznikla na pražském Smíchově v roce 1897. Zakládá si na tradici, bylinkách a osvědčených recepturách. Doposud ji bylo možné zakoupit jen v lékárnách, e-shopech, a v drogistických prodejnách DM.